Titulní strana » Kategorie » Zvířata //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=119352&cat=views&limit=views&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=108154&cat=views&limit=views&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Archivni

Autor: MYSSAK
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 3. 2. 2010  Zobrazení: 1517 ×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
Život a smrt (František PUDIL)
kapka (skubi08)
Archivni (MYSSAK)
...odpolední siesta odrazová.. (fakir.h)
Strukturální struktury ... (chloor)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
RP72
3. 2. 2010 19:40

Pěkné. Možná by to chtělo trošinku prosvětlit skupinu ve stínu.
Ale i tak to má prima atmosféru.
Každopádně to musel být parádní zážitek Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kengi
3. 2. 2010 19:42

Pro mě předek taktéž tmavší, ale světelně je to jako celek zajímavé Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Libor Pawlas
3. 2. 2010 19:49

trochu bych přisvětlil ty přední srny Smile ta větev mě tam dost vadí Nah! stahuje mě tam oči Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
auge
3. 2. 2010 20:02

pěkné Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
adamec1
3. 2. 2010 20:37

zaujala, ale úplně mně nesedí:)

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eternity
3. 2. 2010 20:38

.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
salcstep
3. 2. 2010 20:40

souhlas s Liborem...

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr Súkeník
3. 2. 2010 21:45

Ale jo. Neprosvětloval bych.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šel okolo
3. 2. 2010 21:54

nechal bych tak jak je,hezké zaměstnání máš,krmení lesní zvěře Smile Thumbs Up! Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
michael94
4. 2. 2010 11:00

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
fakir.h
4. 2. 2010 19:02

myslím, že i myšák tuší / přesto, že je archivní/, že jí něco chybí Smile k dokonalé chuti i vůni Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
4. 2. 2010 19:50

Dik za zastaveni.
Ano dokonala neni, ale mam ji rad pro jeji atmosferu.
Jinak jsem ocekaval, ze se najde par nazoru na prosvetleni spodni casti fotky. Ale je tam videt vse co ma videt byt. Pravda, lepsi je to na tmavem pozadi http://www.fotoaparat.cz/gallery/popup/566623 takze to berte jako maly test monitoru. Kdo srny nevidi by radsi nemel hodnotit fotky;)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Libor Pawlas
4. 2. 2010 19:53

v odkazu je lepší Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
4. 2. 2010 19:55

v odkazu je presne ta sama fotka, jen si muzes zvolit ruzne pozadi;)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
allcomment
4. 2. 2010 19:58

vyhrál jsem si se stupnicí v odkazu Smile!

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
agent 00
4. 2. 2010 21:01

Za každou srnku jsem ti chtěl dát bod, ale skončil jsem u 10.
Je to tak správně? Smile! Smile! Smile!

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
paklik
4. 2. 2010 21:07

taky jsem si udělal srnky v letní bouřce Smile! je zajímavá rozdělením liniemi, to je příjemné, mínus je ten méně přehledný chumel. oči přitahuje ta větev, je jako pařát dravce nad srnkama. tolik moje asociace, dobrý večír přeju P. Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
giomdesampre II
4. 2. 2010 23:07

Foto nádhera jen bych trochu víc doupravil v PS.Pokud bych fotil já než bych nastavil foták tak by stádo bylo v prachu a já bez fotky.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rostěj
5. 2. 2010 13:12

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
azol
6. 2. 2010 10:45

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lada.svatos
6. 2. 2010 11:04

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
divucha
6. 2. 2010 13:48

člověče , ty jsi umělec ...hihi Smile)

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Smidka
6. 2. 2010 16:55

jsem spokojena =) ak mam uviest "vadu" tak jedine stvorcovy format, atmosfera je ale husta a pekne vychytane svetlo...

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-mysterious-
25. 2. 2010 22:16

Srny v popředí podexponované, ale budiž. Co je ale dost hrozný ta
přepálená suchá tráva v pozadí.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
25. 2. 2010 23:18

-mysterious-
sorry, ale dokud si nezkalibrujes monitor, tak by si radsi nemel hodnotit fotky

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-mysterious-
26. 2. 2010 20:29

Tak to se ti povedlo :-))). Zkus si občas něco přečíst a netlachat nesmysli, třeba zde: http://www.fotoradce.cz/dynamicky-rozsah-klic-k-prepalum-a-podexpozicim-clanekid80. Jistě ti to pomůže k lepším fotkám :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
26. 2. 2010 21:05

Dekuji za velmy poucny odkaz. Je primo nabity informacemi, ktre by mel kazdy znat zhruba po trech lekcich jak zachazet s fotakem.
Ano, scena na fotografii je kontrastni, ale nejsou na ni ani cerna mista natoz pak prepaly. (Presneji receno, po zmenseni a kompresy jsou nektre vetve cerne, ale i tak je velikost cernych mist zanedbatelna, prepalene ale neni nic ani po kompresy)
To ze se ti nelibi kontrastni fotky je v poradku, ale opravdu si bud zkalibruj monitor, nebo si dvakrat precti co pises.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
26. 2. 2010 21:12

Jeste abych nezapomel, kdyz uz mas jasno v tom, ze je to expozicne nezvladnute(zde se nase nazory rozchazeji). Tak se optam, jak bys to resil?
Je to preexponovane a nebo podexponovane?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-mysterious-
27. 2. 2010 10:24

Ted si uhodil řebíček na hlavičku. Digitální fotoaparáty mají občas u takto kontrastní scény problémy s dynamickým rozsahem. U této fotografie, aby srny v pozadí nebyli přesvícené, bych to řešil přechodovým filtrem. Jinak většina tvých fotek jsou velmi povedené a líbí se mi, s vyjímkou této. Hodně štěstí při focení a mnoho povedených snímků.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
27. 2. 2010 10:49

kdys nekdy pouzil prechodovy filtr tak by ti bylo jasne, ze tato scena snim fotit prakticky nelze.
Navic jak uz jsem napsal, v RAWu neni ani jede pixel prepaleny ci cerny, takze je to jen otazka zpracovani a vkusu. Ja jsem osobne s takto kontrastni scenou spokojen, ostatne kvuli tomu jsem to fotil...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
27. 2. 2010 10:52

navic dinamicky rozsah digitalnich fotoaparatu v dnesni dobe je minimalne stejny, jestli ne lepsi nez u filmu, cca 12EV...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr Súkeník
27. 2. 2010 11:10

Bože můj. Proč ty diskuze. Na přepalu a podpalu není přece nic trgického. Pokud zapadne do charakteru a výrazu fotky. Tady jde o fotku samotnou. Já ji cítím dobře, i když je mi jasný, že asi ne každej. Je mi jedno jestli zam je přepálenj 1, 1000 nebo žádnej pixel. a histogram kvůli tomu určitě zkoumat nebudu. Ale ten strašák šumu, přepalů, podpalů a kdovíčeho ještě je nepochopitelnej. Jde-li to je dobré se mu vyvyrovat, neho to zakomponovat. Osobně mám rád fotky se zrnem. V knížkách je dobrý přečíst i následující kapitoly Uff.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-mysterious-
27. 2. 2010 11:24

OK, proti gustu... Ještě že to všichni nevidí stejně, pak by tady byli jen samé 1 nebo 10. Tu expozici jsem nemyslel tak že si v sw zobrazíš přepaly, ale o tom jak to vnímá moje oko jako celek. Myslím, že když budu fotit přírodu nebo zvěř, budu chtít aby se fotografovaná scéna co nejvíce přiblížila realitě co do barev a kontrastu. ale to je opět věc názoru pane dokonalý :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
27. 2. 2010 15:46

Samozrejme, ze je dulezitejsi jak fotka vypada nez jestli tam prepal je ci neni. Ale nedalo mi to reagovat na komentar, ze tam prepaly jsou, kdyz tomu tak neni.
Co se tyka vety "o tom jak to vnímá moje oko jako celek." Jsem se rovnez vyjadril uz v predchozich komentarich.
U hodne kontrastnich, ci prevazne svetlych anebo tmavych snimku je dulezite mit rozumny monitor a hlavne ho mit zkalibrovany. Jinak se nema cenu o tom, jak to vidi neci oko, vubec bavit.
S nazorem, ze "Myslím, že když budu fotit přírodu nebo zvěř, budu chtít aby se fotografovaná scéna co nejvíce přiblížila realitě co do barev a kontrastu." Taky nesouhlasim. Fotografie neni prakticky nikdy zobrazenim zkutecnosti. Nekdy se ji blizi vice jindy mene, ale vzdy je urcitym osobnim vyjadrenim autora a podstatne je jak nakonec vypada a pusobi. Nikdo z divaku ostatne nema moznost ji s fotografovanou skutecnosti porovnat.
A nakonec: nikde jsem netvrdil ze jsem dokonaly, porad se uzim, a doufam ze jeste dlouho budu;)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MYSSAK
27. 2. 2010 16:19

specialne pro -mysterious- jsem udelal mene kontrastni verzi. Je to jen ukazka ze vysledna fotka je jen otazka zpracovani a vkusu. Nikoli prechodoveho filtru.
http://flow.kmo.tul.cz/gallery/main.php/mysak/Richmond/DSC_3417aS.jpg.html

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Ragbass
23. 8. 2010 06:32

Na to, koľko je tam ďalej na lúke svetla mi to popredie pripadá pritmavé, nepôsobí to prirodzene. Ide ale asi o zámer autora, aby fotka pôsobila efektnejšie. Inak krásny záber!