kiv.
29. 8. 2010 19:21
|
|
Hodnocení: |
|
salwap
29. 8. 2010 19:24
|
|
Hodnocení: |
|
haiku.
29. 8. 2010 19:26
|
Díky moc oběma. bojím, aby ze mě někdo neměl depky... příště musím nějakou pozitivní fotku "vod země" :-)
|
|
|
paklik
29. 8. 2010 19:28
|
|
haiku.
29. 8. 2010 19:29
|
ne, je to úplně jinak uděláno: dvoubarvný "vytažený" foto sochy a pak znásobená vrstva motýla: jen tyto dvě! nebolelo...
|
|
|
paklik
29. 8. 2010 19:35
|
no moje první asociace byla mírně infantilní a to dost těžká autonehoda pardon
|
|
|
haiku.
29. 8. 2010 19:38
|
no, pakliku, občas stačí se na fotku trochu kouknout, popřemýšlet... ale nic ve zlým
|
|
|
rol_men
29. 8. 2010 19:45
|
|
Hodnocení: |
|
11PAVEL
29. 8. 2010 19:48
|
Viděl jsem skupinu Zombíí na palačáku,jak tam tancujou na Jacksnovu hudbu Tady motýl ve vlasech je to světlo na konci tunelu,ta naděje,že i největší Deprese jednou skončí
|
Hodnocení: |
|
haiku.
29. 8. 2010 19:51
|
díky moc, oběma; to je pěkná interpretace, Pavle!
|
|
|
paklik
29. 8. 2010 19:56
|
koukat umím, s popřemýšlením je to horší - ten morbidní zrakový vjem mne nechce pustit "do dalšího kola"
|
|
|
Azhar
29. 8. 2010 20:01
|
tahle ani ne, promiň
|
Hodnocení: |
|
haiku.
29. 8. 2010 20:11
|
no vracet ti to nebudu, Azhar, neboj :-)
vím, že nejde o fotku, ale že jsem se otřela o paklíka (v tvé interpretaci, protože to bylo jen v žertu, jakož i on; ale myslím, že jako chlap se "ubrání" sám, ne?... občas mě mrzí, že u fotky na vážné téma se to lehkovážně smete hloupou a znevažující poznámkou....asi tak
|
|
|
clona
29. 8. 2010 20:18
|
|
Hodnocení: |
|
Azhar
29. 8. 2010 20:19
|
=O kde? Možná časem poznáš, že nejsem zastáncem jakýchkoliv PC zásadních úprav, včetně HDR. Prostě to už není fotografie, kterou mám moc ráda, je to cosi dopatlané v PC, tolik můj subjektivní názor Btw, zrovna co jste si psali pod touto fotkou jsem nečetla, nemám tolik času, abych to všechno obsáhla
|
|
|
paklik
29. 8. 2010 20:20
|
nepotřebuji se bránit - snad tomu co mne napadne při prvním pohledu na fotografii? pokud to "neutáhneš" (moje napůl žerty "utáhly" spousty lidiček - už více než dva roky zde), nemusím svoje výžblebty psát... fotky podněcující fantazii mám rád (i když to někdy dopadne zrovna takhle, ale nemám ve zvyku mazat med, když si myslím něco jiného)
|
|
|
dusan124
29. 8. 2010 20:30
|
|
Hodnocení: |
|
Olda Polda.
29. 8. 2010 20:47
|
|
haiku.
29. 8. 2010 22:12
|
Díky všem za zastavení a hodnocení;
to paklik: nemazej a stavuj se, utáhnu (zatím), jen prosím neznevažuj (jako Azhar - já si nikdy nedovolím posuzovat něčí dílo jako patlaninu, snad ani po tolika letech focení jako ona - pro mě to dnes není ani půl roku, co držím foťák v ruce, tak si teprv nemůžu dovolit někoho soudit nízce, když dosud hovno umím, že, ale doufám, že to nebudu dělat nikdy)... "bránit se" bylo na rychlou reakci od Azhar, která vypadala jako odplata, že jsem si něco dovolila - na tebe; což si myslím, jsem neudělala - jak ty v žertu, tak i já; no to by stačilo ode mě...
ostatním díky za pochvaly, vážím si
|
|
|
levapka
29. 8. 2010 22:16
|
ale příště více optimismu nebo už nepřijdu
Černá má sloužit ne být pánem!
|
|
|
paklik
29. 8. 2010 22:29
|
Ne nebyla to odplata, než jsi napsala komentář ve 20.11 - komunikoval jsem s Evou interní poštou na vedlejším fotoserveru, psala že jí vadí ta fotografika (na tom není nic divného, každému se líbí či nelíbí něco jiného), já bych to zpracování "utáhnul" ale celkové vyznění ne - viz moje komenty výše uvedené. Ber to jako jednotlivé názory, snad je kritika dovolená pochvaly jsou krásné ale mohou Tě zavést na zcestí - a že já osobně o tom NĚCO vím fakt jo Domluveno, budu ty svoje myšlenky balit do úhledných balíčků
|
|
|
auge
29. 8. 2010 22:34
|
|
Hodnocení: |
|
vlsladky
30. 8. 2010 00:43
|
Když to vyvolá takové reakce, tak to má něco do sebe a pak se názory různí. Já říkám fajn prácička.
|
Hodnocení: |
|
haiku.
30. 8. 2010 09:51
|
díky a díky...
Ještě jedna věc k diskusi - a budu ráda za názor kohokoliv: Co je už "moc fotografiky", a co je ještě v normě? Dvě fotky v podstatě jen ořezané a položené přes sebe, aby se dosáhlo požadovaného účinku (motýli, kytky a barevné krásnosti v černé, "prázdné" siluetě hlavy - coby ty ideály, které ji vyplňují; morbidní dojem byl žádoucí - tak to už je jako moc? mazat balóny a lepit ptáky z jiných fotek (vesměs podobná akce jako tato má), to je fajn a nikdo to "moc už fotografikou" nenazývá?) pro mě je fotografikou rbw (jak to mám v galerce), to, co dělá třeba giomdesampre, brbulka, cako, miki a jiní, když se použijí efekty a třeba nějaké kreslicí nástroje... Tak co vy na to? předem dík
|
|
|
paklik
30. 8. 2010 10:40
|
|
šel okolo
30. 8. 2010 11:23
|
ahoj,mi se líbí i tady ten
|
|
|
šel okolo
30. 8. 2010 11:25
|
jo ,když si klikneš na jeho jméno,otevře se cesta k fantazii
|
|
|
haiku.
30. 8. 2010 11:30
|
Díky, pakliku, máš mail.
to šel okolo: jojo, havran je jednotka, nádhera, znám!... ale odkazy nejsou nutné... mluvíme o tom, čeho je moc a čeho příliš díky
|
|
|
kiv.
30. 8. 2010 11:50
|
mohu-li se vmísit Je možné, že u haiuku mě odvádí pozornost trochu ty básničky, ale jako doplnění tvorby jsou originální a celek se mi prostě zamlouvá a nepovažuju zatím narozdíl od jiných zdejších autorů tuto tvorbu za nějak nadměrně grafickou nebo přeplácanou... ale berte mě, že jsem jen laik, takže jen názor vměšovatele
|
|
|
haiku.
30. 8. 2010 13:37
|
Díky za vmísení :D
Je to zamýšleno jako celek, fotka i báseň, ale hlavně fotka - název, který by měl posunout k interpretaci.
|
|
|
L00KY
30. 8. 2010 14:59
|
haiku.: Já to vidím asi tak, že dokud to vypadá jako něco, co by mohlo vylézt z foťáku (jako např. ta fotka Evy S. co jsi uváděla), řikám tomu fotka, v ostatních případech (jako je třeba tahle tvoje) je to u mě fotografika
|
|
|
haiku.
30. 8. 2010 15:07
|
Díky, Lukáši. To je takové occamovské, mohu-li to tak říct, nebo šalamounské řešení.
|
|
|
Hanka U
30. 8. 2010 17:45
|
|
Hodnocení: |
|
jokr07
30. 8. 2010 17:57
|
|
Hodnocení: |
|
michael94
30. 8. 2010 17:59
|
|
Hodnocení: |
|
haiku.
30. 8. 2010 18:12
|
Díky za nákuky a hodnocení _ kdybyste měl cokoliv kdokoliv k tématu fotografiky a jak ji vnímat, klidně to sem napište; já se omlouvám, pokud vzniká dojem jakési kritiky "ad personam", příště musím nejdřív trochu vychladnout... toto téma bych ráda pojala objektivně (pokud vím, i Hanka, i jokr, byť ne tak často jako já, taky občas sáhnou k "až" fotografice, tak třeba přispějou...?)
|
|
|
giomdesampre
30. 8. 2010 21:36
|
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
30. 8. 2010 22:04
|
neotřelé foto a opět skvělé doprovodné haiku
|
Hodnocení: |
|
Hanka U
30. 8. 2010 22:21
|
Ano, párkrát jsem použila prolnutí 2 fotografií - zrovna třeba tady: http://galerie.zive.cz/showphoto.php?photo=113668
Kdy jsem si nafotila rostlinu a samotnou trávu ve větru, aby pak fotce dodala pomyslné škrábance, ráda experimentuji. Nejsem proti fotografice a ani fotomontáži, důležitý je pro mne výsledek a celkový dojem. Ale po pravdě mi asi větší radost dělají fotografie, co jen vyfotím a vložím. No a klasické fototografie si velice vážím a má můj obdiv. A jinak jsem názoru, pokud je příjemný výsledek a ten člověk má z toho radost, ať si dělá, co chce a co ho baví. Hezký večer všem
|
|
|
haata
31. 8. 2010 08:30
|
Pro mě zajímavé.
|
Hodnocení: |
|
haiku.
31. 8. 2010 08:40
|
Děkuju za návštěvy a Hance za svůj názor (tu fotku z odkazu jsem přesně měla na mysli... se strukturami/texturami si taky ráda hraju)
|
|
|
odstraneno
31. 8. 2010 12:26
|
No a pak kdo tady smutní... ...život... a vše v něm... kráčí krok za krokem...
|
|
|
tomas.hyka
31. 8. 2010 19:09
|
Paráda, takovéhle věci mohu a tahle se mi líbí, i když je to depresivní záležitost. Jestliže to vyvolalo takovou diskusi, tak je to jistě nevšední snímek, nad kterým každý nemůže říci... ale docela fajn.. to mě osobně ničí více, než když mi to někdo sepsuje.. Můj dobrý známý, bohužel už zesnulý výborný malíř Vladimír Komárek, na to měl svělou repliku... Malovat tak, aby se to líbilo všem umí jen komunál (myslel tím malíře pokojů v Komunálních službách minulého režimu)...
|
|
|
haiku.
1. 9. 2010 11:54
|
Dík oběma za slovíčka, já je taky ocením spíš. A za připomenutí mistra Komárka, to teda komunál nebyl , ale umělec jo. Platí stále, a je to tak, myslím, dobře: není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Ve fotografování obzvlášť.
|
|
|
sluník
22. 12. 2014 20:34
|
...že mi vše uniklo,
tak asi být mělo...
pak se jen pokliklo
leželo
tělo na tělo.
|
Hodnocení: |
|