Anonymous
7. 8. 2011 21:04
|
TK-už se to v obloze sype... nahoře bych 30% řezal No a jinak dá se říci, že to vypadá, jako, že nebylo co vložit, tak jste to vložil :-)
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
7. 8. 2011 21:29
|
RE Jerabek III.
... nechci se nijak vymlouvat, ale na mém monitoru po rozkliku nic "závadnýho" na obloze nevidím, no každý se díváme na ten svůj s tím se nedá nic dělat ... navíc nejedná se o výřez, ale jen o oříznutí a zmenšení fota, takže by to i teoreticky mělo být OK ... tentokrát ořez nezměním, mám víc různě ofiknutých verzí které společně půl roku zráli, ale tato mi vnitřně nejvíc sedí tak padla volba na ni ... no a ten dodatek na závěr je jen Váš subjektivní pocit a názor 
|
|
|
pasto4
7. 8. 2011 21:44
|
|
Anonymous
7. 8. 2011 21:47
|
já žádné jiné než subjektivní názory nemám. Kdybych je měl, tak vám se smajlíkem vypálím devítku nebo desítku a pokračují za další podobnou se stejným záměrem, jak je tu čím dále běžnější a jistě objektivnější :-) Bodovací reciproká turistika kvete, radoste se objektivně podívat :-)
|
|
|
oko-nomada
7. 8. 2011 21:54
|
RE Jerabek III.
... potom je vše v pořádku. To jsme na tom podobně, taky hodnotím subjektivně podle svého názoru a vkusu 
|
|
|
dusan124
7. 8. 2011 22:26
|
pěkná 
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
7. 8. 2011 22:34
|
nomáde: Ta poslední věta je tu jako zaklínadlo kam se jen podívám. trošku bych to rozvinul a nikoli svými slovy doplnil k jakým koncům to povětšinou vede http://www.photoextract.com/cs/clanky/503.html Protože ono mluvit O TOM a dělat TO je čím dál větší rozdíl i zde...
|
|
|
slavusa
8. 8. 2011 06:56
|
pročetl jsem komentáře a můj názor je, že oříznutí nahoře by "vytáhlo" ten zajímavej lesk domku i plotu a nálada místa by se tím víc umocnila. Podle mého ten prostor nahoře dost odvádí pozornost. Nesouhlasím, že na ní nic není. Asi bych ji fakt oříz i za cenu, že by z ní zbyla nudlička ale ten plot i baráček i světlo se mi líbí
|
|
|
11PAVEL
8. 8. 2011 07:31
|
Tentokrát pro mně nudnější,jediné co mně zaujalo je to světlo u kol kamionu a na domečku,to se mi líbí 
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
8. 8. 2011 16:07
|
RE Jerabek III.
... zajímavé čtení, leč vyslovené myšlenky mají svá úskalí. Ne každý musí mít na stejnou fotografii (jakoukoli) názor jako Vy a nemusí nutně mít při jejím hodnocení postranní úmysly oplácení jak je v odkazovaném článku podsouváno. Všiml jsem si, že se čas od času s touto skutečností dost těžce vyrovnáváte a pohoršujete se jak někdo mohl tu kterou fotografii ohodnotit jinak než si představujete, mě to přijde jako nepatřičný hodnotit hodnocení druhých. Vždyť není nic jednoduššího připojit k dané fotografii svůj názor na ni bez osočování druhých.
Docela by mě zajímalo do které skupiny ze článku se řadíte Vy. Mezi bodomety viz. hodnocení mezi členy foto-booku nebo spíš mezi upozaděné původní nájemníky a stavitele? Ať je to jak chce děkuji za zajímavý odkaz a názor na tuto fotografii 
Děkuji všem za zanechané komentáře k fotografii a její ohodnocení 
|
|
|
LUBOŠ KOŘÍNEK
8. 8. 2011 17:02
|
Pěkná z cest jiných zemí... 
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
8. 8. 2011 17:11
|
oko-nomada: vidím, že tahle diskuze opravdu smysl nemá. Je to nekonečný příběh a provází ho hluchota a notná dávka herectví...
|
|
|
michael94
8. 8. 2011 19:43
|
|
Hodnocení: |
|
djTonka
8. 8. 2011 20:06
|
Tisíc lidí..tisíc chutí..
|
Hodnocení: |
|
Olda Polda.
8. 8. 2011 20:08
|
Fotka fajn volají s ní dálky pěkné světlo
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
8. 8. 2011 22:10
|
TO Jerabek III.
... a tak nakonec jsme se shodli dík všem nově "příchozím za komentáře 
|
|
|
vhumanik
8. 8. 2011 22:22
|
a mě se to líbí, i když s tím ořezem bych taky souhlasil 
|
Hodnocení: |
|
střevlík
9. 8. 2011 15:18
|
k fotografii: obdivuji, pro mě výborná především projekcí světla ve zvířeném prachu a velkých odrazných plochách, což jí dává krásnou atmosféru cest, cestování vůbec a dálek, myslím si, že dobře zpracovaná čb verze by výrazně celý dojem povýšila a odpoutala by pozornost od oblohy, zkusil jsem si k výše vedené diskusi: diskutovat s Jerabek III. tu nedávno trefně kdosi nazval bojem s větrnými mlýny, čemuž odpovídá i dnes zde přečtené, ...no a že vzájemné hodnocení členů FB je mnohdy velmi protektivní a nekritické, to si musel všimnout každý, je zvláštní, že jejich plácání se po zádech není v některých očích bráno jako bodovací reciproční aktivita 
a jejich pokrytecké a dětinské / v kontextu veřejné anonymní galerie / vykání a oslovení kolego, může oslnit opravdu jen ty velmi naivní 
P.S.: tímto nijak nedegraduji nespornou fotografickou kvalitu skrývající se za nickem Jerabek III. 
|
Hodnocení: |
|
tchmes
9. 8. 2011 19:34
|
, pěkný čtení....
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
9. 8. 2011 19:44
|
|
xaver13
9. 8. 2011 20:12
|
byla špatná i na vás. Btw. jak může někdo smazat fotku týž den??
|
|
|
střevlík
9. 8. 2011 20:45
|
Jerabek III. ...dovolím si citovat...hluchota a notná dávka herectví / Jerabek III. 8.8.2011 17.11 / no tak nějak nezbývá než souhlasit 
|
|
|
liil3
9. 8. 2011 21:09
|
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
9. 8. 2011 21:30
|
TO Jerabek III., xaver13, střevlík
hoši, hoši nechte toho hašteření a koukejte vkládat fotky a hodnotit je, jinak to tady bude opravdu za chvíli "zdechlý" ... k čemu to je když lidi přestanou uploadovat fotografie ze strachu z nějaké chimérické pomsty nebo budou mít obavy je hodnotit jen aby se o jejich hodnocení ať bude jakýkoli někdo neotřel 
RE střevlík
... abych pravdu řekl, tak mě v tomto případě BW verze vůbec nenapadla, zkusím ji
dík všem za komentáře a ohodnocení 
|
|
|
pavlik.1
9. 8. 2011 21:38
|
Střevlík to napsal trefně, jistě jste si všimli, že kvůli působení JJ na DA spoustu dobrých fotografů odešlo a smazalo svoji celou galerii. Tohle se redakci DA líbí?
|
|
|
9. 8. 2011 23:46
|
Zajímavé nikam nevedoucí čtení protože jsem seč nedověděl nic nového. :-)
Nicméně, 1) Nesouhlasím, že někdo odchází, nebo přichází kvůli někomu. Pokud ano, vypovídá to něco pouze o něm samém a je otázka jestli je to v tom případě taková škoda.
2) Zkuste si zajímavý pokus, někde to jde i když je to neetické. Vytvořte si zcela neznámý nick a vkládejte zcela nikomu neznámé fotky a hodnoťte ostatní. Budete možná překvapeni co se bude dít. Jen taková myšlenka k zamyšlení sama nad sebou. Určitě poznáte, zda jste, nebo nejste v některé skupince viz výše.
3) Ani od p. Saudka se mi nelíbí všechny výtvory. Nemyslím, že bych měl zcela stejný vkus, pocity a myšlení, jako on. Netýká se to pouze p. Saudka a omlouvám se za použití jeho osobnosti k uvedení příkladu.
4) Lidé kteří jsou občas znuděni, prostě nenachází to co hledají, pokud je tu chcete mít, musíte jim dát co hledají. Né osočovat se navzájem, že za to může ten či onen. To je to co škodí tu i jinde. Dobrou noc přeji všem zúčastněným a těším se na další jejich fotografie, protože jen tak mi pomohou se dostat dál, ať jsou jakékoliv.  Jinak s ořezem do jisté míry souhlasím, ale pozor ať se nedostaneme na rozměr fotografií fotomobilů ze začátku tohoto věku. 
|
|
|
9. 8. 2011 23:54
|
A ještě, jedna věc.
Nemyslím, že úroveň tu klesá. Naopak myslím, že z dlouhodobého hlediska naopak pomalu stoupá, po té co se dostala v minulém roce na své dno. Otázka zůstává co je pro koho dno, jestli TK. nebo foto o ničem, nebo nebo nedostatek sebereflexe.
|
|
|
fakir.h
10. 8. 2011 09:50
|
ta je pěkně cestopisná 
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
10. 8. 2011 10:30
|
Tak musím něco málo dodat k následně napsanému, zejmená k tomu co napsal pan Jirků: Napsal jsem cosi o nějaké přastávce v řádu týdnů, nikoli o odchodu. V poslední době často akcentované jaké spolčení FOTO-BOOKu při hodnocení fotek zde mě k tomu dovedlo. Tedy jde především o to, uklidnit situaci a pro mě i vydýchat tento stav. Kdyby si dal někdo tu práci, vzal všechny vložené fotky členů FB za třeba poslední měsíc a k tomu se podíval kolik z nich jsem vůbec bodoval, kolik z nich hodnotil slovně, kolik z nich vůbec, měl by dojít k číslům jasně říkající, že z mé strany se tu žádná preference nekonala. Mluvím sám za sebe, ostatní neposuzuji, ale jen kostatuji, že celkový počet zde aktivních autorů je takový, že počet členů FB v tom hraje úsměvnou roli a nemůže mít žádný vliv na celkové hodnocení zdejších fotografií, pokud se mu nepřisuzuje nepřiměřený význam. Ale budiž, atmosfra zhoustla a já se nechci dostat do situace, že tu každé hodnocení mezi členy FB bude mít další odezvy. A abych tu seděl a cíleně vynechával jejich fotky proto, abych vyloučil podobné vývody o spolčení jako třeba zde tedy opravdu nechci.. K tomu ostatnímu jen malá poznámečka: Tato fotka má v tuto chvíli průměr 9,0 a je na horní hranici zdejšího topu. Více snad ani rozvádět netřeba... Tedy moje malá letní přestávka v ohodnocení zdejších fotografií :-)
|
|
|
pavlik.1
10. 8. 2011 12:06
|
Jeřábka vyloučili z PhotoExtraktu, protože tam vytvářel příjemnou atmosféru... A když lidé z DA odchází znechucení nepříjemnou atmosférou, kterou vytváří jistá elita tady, pak je to jen jejich vina...
|
|
|
Anonymous
10. 8. 2011 12:10
|
|
pavlik.1
10. 8. 2011 12:20
|
Vaši kolegové (elita) brečeli, zbytek (většina) se radovala. A co?
|
|
|
rol_men
10. 8. 2011 12:40
|
|
Hodnocení: |
|
DUDISKO
10. 8. 2011 14:23
|
keby ste sa z takou horlivosťou venovali fotografii a nie osočovaniu..
to by bolo..
|
|
|
ivanaga
10. 8. 2011 17:52
|
Jen malá, důležitá poznámka : Jeřábek odešel z PEX sám o své vůli. Tedy ho nikdo nevyloučil. Je jedním z mála, kdo dokáže rozpoznat kvalitu a komentuje zcela nezávisle, i když samozřejmě subjektivně. Proto ho nesnášejí hlavně Ti, kteří neumějí fotit a nebo si to nedokážou přiznat. Kdo je schopem jeho komenty akceptovat, obvykle na tom pro sebe po čase vydělá. Dodneška na PEXu chybí. Je to totiž žralok, který víří stojaté vody. Kéž by bylo takových víc.
|
|
|
jokr7
10. 8. 2011 19:25
|
Pavlik 1. : až mi přeběhl mráz po zádech, co tak založit akční výbor, abychom
tu "elitu" umravnili, pak rozoráme meze, zasijem plevel a vztyčíme vlajku a budem se radovat a Oni budou brečet ještě víc. nomáde : rozhodně nejčtenější fotka v tomto roce 
|
|
|
tchmes
10. 8. 2011 19:33
|
Podepisuju se pod slova I. Gantnerové - štika v rybníku musí být a jsem za ni rád , čas od času mi totiž otevře oči byť i u cizí fotky... 
|
|
|
auge
10. 8. 2011 21:02
|
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
10. 8. 2011 21:49
|
RE jokr7
... nejčtenější? Možná, ale rozhodně z toho nemám radost, protože se zde většina nezastavila proto aby se podívala na fotografii a eventuálně se k ní jakýmkoli způsobem vyjádřila, ale ze zcela jiného důvodu. Pan Jeřábek se zde opakovaně zastavil a nakonec neodolal a opět hodnotil hodnocení druhých viz. jeho slova "Tato fotka má v tuto chvíli průměr 9,0 a je na horní hranici zdejšího topu. Více snad ani rozvádět netřeba..." přestože se k fotografii celkem jasně vyjádřil a já jeho hodnocení respektoval. Nevadí mi jakýkoli komentář a hodnocení týkající se fotografie, vadí mi odsuzovaní někoho, že hodnotil jinak než by se někomu líbilo.
Tohle všechno co teď dlouze popisuji shrnul hezky a krátce DUDISKO. Cituji:
"keby ste sa z takou horlivosťou venovali fotografii a nie osočovaniu..
to by bolo.. "
dík všem za zastavení a zanechané komentáře k fotografii 
|
|
|
Anonymous
10. 8. 2011 21:58
|
oko-momada: Tedy na rovinu, když už máte tolik odvahy ukazovat na této fotce právo na subjektivitu... Pokud je tato fotka v TOPU a má průměr 9(!) při tolikém počtu hodnocení, pak je v této galerii něco velmi zhnilého a vy pak můžete mít dost odvahy to ještě takto komentovat... Subjektivita má svoje a vy jste si z ní udělal dojnou krávu ve jménu protých bodovacích závodů které tu sám pořádate..
|
|
|
10. 8. 2011 22:15
|
No já nepsal o konkrétních osobách, pouze tak nějak reagoval na to co jsem si přečetl a né jen u této fotky. Dostal jsem se k ní přes odkaz od jiné. :-)
|
|
|
oko-nomada
10. 8. 2011 22:24
|
TO Jerabek III
... souhlasím s Vámi málo se věnuje fotografiím o to více vzájemnému obviňování, ještě jednou ocituji DUDISKA "keby ste sa z takou horlivosťou venovali fotografii a nie osočovaniu.. to by bolo.. " ono to bylo myšleno obecně to je jasný, kdyby si to občas někdo přečetl a podle toho se choval pak by ke zmiňované situaci malého počtu hodnotících nemuselo docházet ... já vím je to jen zbožný přání ... a to obvinění o dojné krávě na závěr je od Vás docela nechutný a hlavně nepravdivý ... každopádně příjemný večer a těším se na Vaše fotografie a komentáře k fotografiím ostatních.
|
|
|
10. 8. 2011 22:24
|
Je to škoda, ještě že léto už za chvilku končí. :-)
|
|
|
Anonymous
10. 8. 2011 22:37
|
oko-nomada: nic jsem nepřehnal. Prostě jsem prošel poslední Vaši cca 100 "hodnocení" z těch 12 tisíc co jste jich tu udělil a dám jen jednu Vaši osmičku jako příklad z mnoha http://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=136298&cat=all&date=1312322743 Toto není subjektivita za osm, ta motivace je někde docela jinde .. a takové příklady pokládají nějakou vážnější diskuzi o právu na subjektivitu tak akorád na lopatky...
|
|
|
oko-nomada
10. 8. 2011 22:43
|
Re Jerabek III
... a je to znovu od začátku. Zkuste si ještě jednou a pozorně přečíst co už jsem napsal, děkuji 
|
|
|
Anonymous
10. 8. 2011 22:50
|
To jsem tu udělal několikrát, snauž ani neví co nové se dočíst... Dobrou noc :-)
|
|
|
střevlík
10. 8. 2011 22:58
|
tak mi to ještě nedalo, ,
možná, že by se jistá část DA mohla zamyslet i nad tím, kdo se skrývá za nickem Jerabek III., /pomineme nyní jeho výtvarné cítění a pomiňme i jeho schopnosti fotografa jako takového/, ze všech následných komentů pod fotografií je zřejmé, že přijmout názor někoho jiného nedokáže nebo nechce a schopnost empatie mu je zcela cizí. Svá hodnocení bere jako definitivní a očekává, že servilní publikum bude jeho závěry akceptovat. To, že je tahle fotografie v tzv TOPu je výsledkem mnoha faktorů a neznamená to ani úpadek DA, ani to, že se jedná o foto dobré či špatné, prostě se jen několik lidí poměrně svobodomyslně rozhodlo, že jí své hodnocení dá a posunulo ji tam, kde byla. A zřejmě v tom nebude nic osobního. Jinak to celé cítím jako komediální výstup až na hranici jisté ne-li hysterie tak teatrálnosti určitě. 
|
|
|
Olda Polda.
10. 8. 2011 23:00
|
Mám ten pocit, že tu byla zmínka o herectví a hlavní aktér je fakt komik.
|
|
|
Olda Polda.
10. 8. 2011 23:02
|
Střevlíku ty jsi mě předběhl. :-))
|
|
|
jokr7
10. 8. 2011 23:06
|
mněl bych návrh, pojďme se věnovat fotkám
|
|
|
Luboš Blažek
11. 8. 2011 21:48
|
Slabší fotografie (zvlášť s porovnáním s Vašimi předchozími snímky). Na můj vkus zbytečně mnoho nebe. No a mimo fotografii. Jsem členem FB a mám k fotografiím jejich členů blízko. Mám pocit že se i přes to snažím hodnotit fotografie které mě osloví. A jsem tady nováček, je to špatně? No a ke kolegovi Jeřábkovi? Kdyby jste věděli kolikrát mi nakopal zadek. Stejně jsem si to dělal po svém, když jsem byl přesvědčen, že tak jak to cítím je pro mě lepší. Průšvih je že měl občas pravdu, ale dobrý je že dokázal poradit. Když jsem chtěl poslouchat. Dobré světlo všem
|
|
|
oko-nomada
11. 8. 2011 22:03
|
RE Luboš Blažek
... dík za názor, vzhledem k jeho četnosti mi ta změna ořezu začala vrtat hlavou ... no když jsem řezal tak jsem se snažil vyhnout příliš dlouhý "nudli".
A k "dodatku" ... není to špatně, naopak je to v pořádku. Budu se trošku opakovat, ale přesto. Nemám problém s hodnocením kohokoli pod jakoukoli fotografií, mám problém když někdo osočuje druhého za to jak hodnotil. Podle mne má přidat svůj názor na onu fotografii a ostatní, včetně autora fotografie si to už přeberou, si myslím 
Přeji příjemný večer.
|
|
|
Luboš Blažek
11. 8. 2011 22:05
|
... k té nudli jednu poznámku. Více silnice kdyby bylo, bylo by fajn... 
|
|
|
tomsi81
5. 9. 2011 21:47
|
fotíte fotografie, které v sobě mají život, hodně dobře
|
Hodnocení: |
|
jezdec na soudku
19. 9. 2011 09:08
|
K fotografii: Parádní světlo, tahle fotka ve mě rozehrává příběhy...povedená.
K diskusi : ,,Pro hloupého každý hloupý." Forest Gump
|
Hodnocení: |
|
tomsi81
26. 9. 2012 09:51
|
takhle mám pocit, že kdyby měla v levo o maličko víc místa, líbila by se mi víc.
|
|
|