Titulní strana » Kategorie » Krajina a příroda //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=169437&cat=&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=169425&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Padlý velikán
Potok Satina snad netřeba představovat. Původně jsem si myslel, že mi bude padlý buk v záběru vadit, ale nakonec … no … posuďte sami.


Panoramatický snímek, složeno z 63 snímků, 21 plošně na výšku ve 3 řadách + 3* expoziční bracketing.


www.placek-foto.cz


Děkuji za zastavení a komentář.


Hezký den všem.

Autor: lorenzo pipe
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 24. 6. 2014  Zobrazení: 791 ×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
Makové pole... (Rulandske)
Panská skála - MoML 16. června 2014 (martin.breza)
Padlý velikán (lorenzo pipe)
narušitelia... (Gabriel Mego)
z Krkonoš... (tchmes)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sokis
25. 6. 2014 17:34

A vadí Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lorenzo pipe
25. 6. 2014 23:04

:-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
atomis
26. 6. 2014 10:53

Sebemrskačství. Bezúčelné, pokud z toho neděláte plakát na celou budovu. To jen k technice. Buk je jediná věc, která snímek činí alespoň trochu zajímavý.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lorenzo pipe
29. 6. 2014 17:36

atomis :
Ano, když myslíte, ale zkuste vyfotografovat snímek se 105° úhlem záběru objektivem s maximálním úhlem záběru 66° (a vynechte prosím povrchní argumenty o nákupu širšího objektivu), navíc, přečtěte si něco o panoramatické fotografii a rozdílu proti snímkům širokoúhlým objektivem.
Jinak se pokuste vymanit s dogmatu popsaném ve Vaší druhé větě.

Dále, na jakémkoli snímku je pouze jedna věc jenž jej z nějakého důvodu činí trochu zajímavým, je pouze pár zcela vyjímečných, takový snímek se mi však ještě nepodařilo vyfotografovat a možná za celý život nepovede, ale ano, vím, že tento snímek není bůh ví jaká špica.

A poslední věc kterou bych podotkl, mám rád konstruktivní kritiku, ovšem co jsem se podíval na Vaši tvorbu a Vaše komentáře, tak prosím pro příště pomlčte.
Děkuji.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
snopa
29. 6. 2014 18:10

tahle mi nějak unikla, fajn, obdivuji tu práci s tím Thumbs Up!

já to neumím a raději šel cestou objektivu se 105° záběru Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šel okolo
29. 6. 2014 18:47

Nahlížením do galerie kritika se tahle fotografie jistě nestane lepší.Asi pomůže, jak říkal pan Sudek, pověsit ji na skříň a zjistit jestli i za rok je dobrá.Možná, až pomine okouzlení ze skládání, se začne jevit kompozice problematická a ta tekoucí voda příšerná. Vsadím se, že tam rok nevydrží vyset. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lorenzo pipe
29. 6. 2014 20:27

šel okolo : Kritika ano ale né od internetového kecala...navíc povrchní...a jinak souhlas já ten snímek ani nikterak za dobrý nepovažuju.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
30. 6. 2014 20:54

Komp šla asi trochu lépe(asi bych řezal všude(krom spodku) na formát 3:2, ale je pěkná!++

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
atomis
1. 7. 2014 08:41

Nepovažujete snímek za dobrý. A když Vám napíšu, proč se tak trápíte s průměrným záběrem, nazvete mne kecalem a odmítnete mojí konstruktivní kritiku, že je třeba záběr vyhodit. To mi hlava nebere, jak se říká.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lorenzo pipe
1. 7. 2014 10:07

atomis:
Promiňte, ale věty: "Sebemrskačství. Bezúčelné, pokud z toho neděláte plakát na celou budovu." nejsou konstruktivní kritika. Asi jste se měl vyjádřit trochu jinak. Každopádně, zakopejme válečnou sekeru.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
atomis
1. 7. 2014 10:35

Myslíte, abych více pochválil buk, nebo i trochu zalhal sobě i Vám, vážně o to stojíte? Obraťte se na jiné, ode mne dostanete co na srdci, to na jazyku, byť z podstaty věci hodně subjektivní. A můžete s tím buď pracovat, nebo to hodit za hlavu, to už je na Vás, nikomu nic nenutím, nechci nutit a nemohu nutit. Jen využívám toho, že si dáváte fotografii veřejně hodnotit. Válečnou sekeru není třeba zakopávat, já s Vámi neválčím. Mimochodem, na Vašem webu, železitý potok, není špatné místo a je to zajímavý záběr.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lorenzo pipe
1. 7. 2014 11:07

Stále se asi nechápeme. Muselo by být s čím pracovat, což u konstruktivní kritiky bývá. Jinde mi byla zkritizována voda ve vodopádu a tak jsem si ji na webu kapánek poupravil, což na zmenšenině není toliko vidět, a i fotku to nijak závratně nezpraví, ale byla to moje nepozornost při vyvolávání a zpracovávání, ale už i při snímání.
Ale ve Vašem prvním příspěvku mi bylo pouze sděleno, že focení panoramatu je nanic. Nic víc, nic míň. ( A ano, že jediným ozvláštněním je buk, ano je, ale například mě tam zaujala i struktura kamene a podobně ale to je již věc každého z nás.)
Je to asi stejné, jako bych přišel za konstruktérem po testu prototypu nové mašiny a řekl mu, že je akorát tak na „nic“. Konstruktér z toho nevyčte zhola nic a nelze toto sdělení nazývat konstruktivní kritikou.
Například kdyby sdělení vypadalo například: „Buk na snímku vadí, lepší by bylo kdyby…, ve vodopádu je voda hodně na hraně přepalu bez kresby…řezal bych spíše…, snímek spíše průměr ….“ a tak dále dle libosti, tak s tím už se pracovat dá, žádná zbytečná chvála, nebo lhaní, ale spíše“ popis závad aby konstruktér stroj příště navrhl lépe, nebo opravil co se dá na současném stroji“. Toto považuju za konstruktivní kritiku.
K té sekeře, psaným projevem se přenáší jen cca 20% celého projevu, proto by toto celé mohlo vypadat jako dokrvejdoucí hádka, a tímto jsem chtěl zabránit tomu, aby to takto vypadalo.
A jinak samozřejmě děkuji.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Shoehardt R.
1. 7. 2014 11:50

zajimava debata, jestli do toho muzu vstoupit, srovnavat fotku s "masinou" me prijde kapku nestastne, "masina" jde presne spocitat, zmerit, o vysledku a zavadach se da velmi konkretne hovorit. vnimani fotografie je podle me trochu vic subjektivni a emotivni.
opravdu musi byt (konstruktivni) kritika podavana stylem krok za krokem, jak navod z ikei na sestaveni skrine (kdyz to patricne prezenu)?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lorenzo pipe
1. 7. 2014 12:06

Ne, ale musí v ní být i něco sděleno. Ono přirovnání bylo pro pochopení celé problematiky a né aby se bralo doslovně.