Vlastimil Pibil
26. 11. 2018 10:01
|
Líbí..., jen bych částečně stáhnul modrou/azurovou z kamenů.
|
Hodnocení: |
|
26. 11. 2018 10:31
|
jj. fouká tam takhle často. Fotka technicky perfektní, obsahově už taková normální co neurazí. Ty šutry vlevo příliš dominují. Za mě jako ilustrace k turistické mapě.
|
|
|
sluník
26. 11. 2018 11:28
|
barevná
Havlovka
...
prima
...
|
|
|
26. 11. 2018 12:17
|
Havlovka? To mě zaujalo, protože kdo zná jeho tvorbu, ví, že tady na DA by se pod jeho fotografiemi objevovaly honě narážky na barevnost, ořezávání, vytahování stínů apd. stejně jako u této fotky. To myslím všeobecně upozorňuji. jen to dokládá situaci typu, co bych napsal/ napsala, na fotce nic zvláštního nevidím, no je tam moc modré pro mě, nevypadá reálně, tak napíšu že bych ubral/ la modrou ve stínech. Pak bude vypadat obyčejněji a to se mi líbí. PS. Není na tom něco špatně? Spoustě lidí se bude líbit jak je a autr evidentně ví co dělá a je si vědom barevnosti. Proč to tedy psát? Nestačilo by ono, nelíbí barevnost, nebo něco takového? Proč autora podprahově nutit k něčemu co je spíš pro samotného autora na škodu? A řeči, že autor si sám může vzít z množství komentářů co chce jsou mimo, každý kdo zná psychologii to ví. Vždy bude více či méně ovlivněn!
|
|
|
Vlastimil Pibil
26. 11. 2018 12:52
|
S.A: A o tomhle to právě je...("všeobecně", když jedinou poznámku k barevnosti jsem měl já, že ), proč bych psal, že se mně nelíbí barevnost(v tom je "rozdíl"), Barevnost akceptuju, je to autorova fotka..., pouze jsem napsal subj. poznámku", tzv. "pod čarou", že je v těch šutrech přesaturovaná modrá/azurová a osobně bych ji ČÁSTEČNĚ stáhnul(co je na tom nepatřičného, proti etice, proti pravidlům DA, proti pravidlům slušnosti?). Jak tohle může na autora(natož na vyspělého), působit podprahově, když si je toho vědom a ví co dělá??? Nakonec, jak se mně fotka líbí, jsem dal snad dostatečně najevo bodovým ohodnocením a pokud by se autorovi cokoliv na mém komentáři nelíbilo, tak je svéprávný a jistě by mně to dal vědět a nepotřebuje za tiskového mluvčího S.A/Jeřábka(?).
Kdo zná Havlovu tvorbu, určitě nemůže vědět, že by se u jeho(u kohokoliv) fotek "na DA" objevovaly hojně jakékoliv narážky!!!(to zase někdo vidí "trávu růst", že?). NARÁŽKY - to je tvoje parketa! Já vím bezpečně jednu věc, že ať napíšu k jakékoliv fotce cokoliv, tak se(od některých, "všeobnecně" )budou narážky vyskytovat velice hojně! NENÍ NA TOM NĚCO ŠPATNĚ? Jestli jsou tady některé "komentáře mimo mísu" a ke škodě celkově, tak to jsou takové a podobné, jako tento tvůj(12:17)! Neměl bych si náhodou podprahově uvědomit, že bych měl vypadnout z DA a nezaclánět tady(?), což každý, kdo zná psychologii, si jistě také sám odvodí z těch nekončících narážek...
|
|
|
huggo
26. 11. 2018 13:00
|
Fajn světlo a atmosféra okamžiku.
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
26. 11. 2018 13:07
|
Vlasto, zapomenul jste v tom morytátu na A3. Bude mu to jistě líto :-)
|
|
|
Vlastimil Pibil
26. 11. 2018 13:20
|
jerabek-josef: Děkuji ti za péči, Jeřábku = Sitra Ahre...
(ořez spodku na 3:2, by opravdu "nebyl od věci")
|
|
|
26. 11. 2018 13:21
|
V.P. o tom to opravdu není. Netýká se to jen vás, upozornila jsem na to! A že nemá jakýkoliv komentář vliv? Má, nepatrný, ale má, tomu tak prostě je. A záleží na každém jedinci jak tomu podlehne.
Jsou všeobecně dvě roviny pohledu na fotky a to jestli je fotka hezká a jestli je dobrá. Vy se pohybujete v té první rovině. Já se tu celou dobu snažím upozornit na existenci té důležitější roviny. Jak se to pozná? Snadno. Do té roviny patří fotky které zaujmou i s časovým odstupem. Které si budeme pamatovat. Které vyvolají emoce i druhý den, druhý měsíc, druhý rok.
Můžeme také říci, že jsou dva druhy pohledu na fotku, čistě technický, to je ten váš a pak kompoziční, nebo jak to nazvat. Prostě základní pravidla zná každý, ale u fotky kde je kompozice posunuta na vyšší úroveň detaily, je informace mnohem hlubší. Špatně se to vysvětluje, ale právě vidění těch detailů je rozhodující a může to být třeba právě i ta modrá, pohled osoby posunutý byť jen o pár stupňů jiným směrem, nebo třeba četnost fotografování nějakého místa.
Pokud se bavím s vámi, tak je zarážející co jste napsal u fotky Kotle od Jfunion. Je to právě o tom. Je jedno jaké má stíny, ta fotka je celkově velmi špatná a chvála toho človíčka neposune dál. Je focená ze silnice směrem na Zlaté návrší, stačilo počkat a držet se možností své techniky. Byla by ta fotka úplně jinde. O subjektivnosti, pravidlech DA atd. si diskutujte s někým jiným.
Chápu, že pokud to nevidíte, prostě to jen tak neuvidíte.
|
|
|
26. 11. 2018 13:22
|
V.P. ořez, ale jen do formátu.
|
|
|
huggo
26. 11. 2018 13:23
|
A ani se tak dlouho nemuselo čekat na vaši reakci pane JJ. Je vidět, že stále číháte připraven na stráži.
|
|
|
Anonymous
26. 11. 2018 13:26
|
huggo, vy si hlavně pořádně nastudujte obsah toho komentáře co sem vpadl ve 13:21. Pak, pokud pochopíte, bude Vám naprosto jedno kdo tady číhá či nečíhá... Pokud tedy to tu pro Vás nekončí okopáváním kotníků stále stejných osob
|
|
|
huggo
26. 11. 2018 13:32
|
Jo jo, to okopávání je tady problém. To máte pravdu.
|
|
|
Vlastimil Pibil
26. 11. 2018 13:38
|
S.A./jeřábek: Nepodsouvejte mě, že se na fotky dívám(vnímám je) pouze čistě technicky/ nikoliv kompozičně "na vyší úrovni kompozice", např. detailů, či do hloubky obsahu(není to pravda, byť o tom pořád nekvandám, ale vyjádřím to i ohodnocením). Detaily určitě nepřehlížím(byť stát se to také může). Vy znáte mé pocity a vite jak fotku vnímám? Víte kulový! Vidím zde(krom fotek a tím, co k nim patří) věci a chování se některých jedinců("všeobecně" ), které zde dělá jenom zle a zle a zřejmě čím hůře, tak pro někoho lépe, že? Chápu, že pokud to nevidíte, prostě to jen tak neuvidíte.
|
|
|
26. 11. 2018 13:42
|
V.P. já nejsem Jeřábek, jak psal Pavel, máme to od sebe minimálně 50Km vzdušnou čarou.
|
|
|
26. 11. 2018 13:44
|
Omluva p. xFialovi43, za pokus normálně se bavit. Už končím nemá to smysl.
|
|
|
Vlastimil Pibil
26. 11. 2018 13:50
|
S.A./Jeřábek P.S.: A po tom, co napíšu u jakékoliv fotky(krom vaší) a nezmiňuju se o vás osobně, tak po tom vám je taky "kulový"! Já se do vašich komentářůl a názorů u cizích fotek taky necpu a i když s některými(čím dál častěji) nesouhlasím, tak je respektuju jako váš názor, na který máte právo! Nemate ale právo, cpát nikomu svůj názor, jako jediný správný!!! Kdy už tohle zásadní pravidlo DA pochopíte??? Asi nikdy, že?
|
|
|
Vlastimil Pibil
26. 11. 2018 13:56
|
S.A. Jestli jste, nebo nejste Jeřábek, to si vyřiďte jinde(jednou vystupujete jako žena, pak zase jako muž, pak se Jeřábek přizná, že S.A. je jeho účet, pak to zase popře..., ale způsob vyjadřování a chování se, máte naprosto totožný. Tak "kápněte božskou", kdo vlastně skutečně jste, normálně vkládejte fotky(ne jen nechávat čtyři a zbytek provokací mazat) a pak se můžeme "normálně bavit". S falešným hráčem se poctivá hra, ani "normální bavení" provozovat nedá!
|
|
|
Anonymous
26. 11. 2018 14:26
|
Vlasto, za to, co Vám tu vysvětlila(!!) S.A. slušný a zvídavý člověk slušně poděkuje ...
|
|
|
Vlastimil Pibil
26. 11. 2018 14:29
|
jerabek-josef: Říká vám něco "nošení dříví do lesa"? Tak si poděkujte(vlastně, to nejde...), takže nic.
|
|
|
mobile3
26. 11. 2018 19:33
|
čtu komentáře a nerozumím o co tu jde fotografie s atmosférou, jak světelnou, tak i barevnou
|
Hodnocení: |
|
Ivan 76
27. 11. 2018 09:28
|
|
Hodnocení: |
|
27. 11. 2018 12:23
|
|
Hodnocení: |
|
subal
27. 11. 2018 16:13
|
Sluníčko rozehrálo svoji barevnou serenádu.
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
29. 11. 2018 10:13
|
|
Hodnocení: |
|
Petr 64
29. 1. 2019 14:59
|
KOMENTÁŘ SMAZÁN MODERÁTOREM - OSOBNÍ NAPADÁNÍ, URÁŽKA
|
Hodnocení: |
|