Titulní strana » Kategorie » Abstraktní fotografie //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=202116&cat=rating&limit=rating&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=202110&cat=rating&limit=rating&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Je po dešti.

Autor: subal
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 11. 6. 2019  Zobrazení: 2152 ×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
Hovory (mp1970)
Blues pro bláznivou holku... (sysho)
Je po dešti. (subal)
O dětech z Taroudantu (Napol)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
11. 6. 2019 06:41

Ad Darksome Photography: nedohledala jsem přesné znění naší tehdejší diskuze.....
omlouvám se, jestli jsem váš příspěvek špatně pochopila.

Jinak jsem přesvědčena, že něco jiného je fotografie - akt, na kterém je oslavována krása lidského těla a fota sexuálních praktik, při kterých dochází k ponižování a ubližování ženě - i kdyby to měla být inscenovaná fotografie - může to mít negativní dopad při veřejném sledování nejen dětmi a mladistvými!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
20litebig
11. 6. 2019 06:48

Thumbs Up!

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 08:23

Tak je k tomu potřeba postavit se čelem a pogratulovat panu Divišovi k úspěšnému marketingovému počinu.

Našel totiž galerií, ničím ochráněnou před podobnými obrázky

https://galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=202076&cat=all&sort=2

vedenou tak moudře a kompetentně, že se tu můžeme těšit na další příděl.

Navíc, to co tam píše JOKR je další nadějí pro zejména dospívající generaci potenciálních fotografů...

Každý jistě zváží, kolik času zde má smysl trávit a čekat čeho se ještě dočkáme...

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 09:12

subal: Škoda, že zmizela Tvá předešlá fotka s celou tou diskuzí o zvrácených dílech DP a také škoda, že jsi nedohledala přesné znění té vaší tehdejší diskuze. Rozhodně bych se někomu takovému, jako je DP, neomlouvala, dokud bych si to neověřila. On je mistr slova, bacha na to, a naprostá většina jeho argumentů je jen blamáž.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 09:39

Silence, něco Vám poradím:

Vyšel článek Fotografie týdne kde ta původně vložená fotografie je. A když v tom článku na tu fotografii kliknete, ukáže se Vám celá ta diskuze, o které tu píšete a kterou jaksi postrádáte :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 09:47

Jaksi ji postrádám, protože jsem dala odkazy na diskuze pod těma fotkama adminům, když jsem je včera upozornila (těmi červenými vykřičníčky) na nevhodné fotografie Darksoma. Tak snad ten odkaz funguje a oni si to budou moci v klidu pročíst, až si na to ten čas udělají. :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
11. 6. 2019 09:51

Proč zmizela původní fotka?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
11. 6. 2019 09:51

Už jí vidím. :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sluník
11. 6. 2019 10:05

Thumbs Up!

inu doba je ted
věru divná...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
navyy
11. 6. 2019 10:16

No ono je to tak,že jaksi moc moralizujeme,sexuální úchylky jsou prostě realita a nejde před nimi strčit hlavu do písku nezapomínejte,že těmto lidem je v těchto situacích velmi příjemně a dělají tyto věci velice rádi.Tolerance by mělo být to správné slovo.
Otázkou je zda publikovat na veřejnosti. Když se podívám na fotografie Jana Saudka tak mnohdy vidím plný pytel hnusu a zvrácenosti...ale...je to pán s velkým S že? Takže pokud mohu svůj názor,tak pokud se tento druh fotografie má někdo potřebu publikovat tak prosím,ale jak se zde již někdo zmínil,zakryt s označením prverz foto a omezit přístup např. heslem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 10:46

Taky je zajímavé popřemýšlet nad motivy těch lidí, proč fotí takové fotky nebo těch, pro které jsou určeny a kteří je vyhledávají (devianti, psychopati a jiní). Často bývají kořeny už v dětství, kdy chlapec měl například dominantní matku, kladla na něj příliš velké nároky, no a on potom v dospělosti si tu frustraci vybíjí na ženách. Nebo ho některá žena odmítla, čímž ho v jeho mysli ponížila, a on se s tím nesrovnal ani po letech, a jediné, co ho dokáže uspokojit, je právě to opakované ponižování žen. Oni ti devianti vlastně za celý svůj život nedospěli, jsou to takoví celoživotně frustrovaní chlapečci.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eMeT
11. 6. 2019 11:15

Moc dobrá!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

11. 6. 2019 14:23

Subal, já věřím, že to bylo jak jsi psala. Také jsem se už setkal s tím, že dotyčný něco tvrdil a po nějaké době když jsem mu to připomněl tak se to snažil odlehčit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 14:26

pan Lutonský bude jistě z obšírného komentáře

11. 6. 2019 13:31

s jeho vlastní korespondencí nadšen a my konečně víme na čem jsme :-)

A co ty hrdé, nesehnuté dívky chlemtající moč a u toho se dobře bavící genitálie nevystrkující, ty teprve...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 14:29

Ještě podle té logiky napsané navrhnu, aby se zrušili na CZ vlakových přejezdech závory. Dají se přece snadno podlézt a zejména děti se kvůli tomu nemusí ani sehnout...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 14:39

Moje poznatky vycházejí z dlouhodobé praxe jednoho nejmenovaného advokáta, který se zabývá delikty a zločiny se sexuálním podtextem a jejich motivací. Ono je potřeba si uvědomit, že fotky tohoto typu mohou být návodné právě pro psychicky narušené jedince a mohou zaktivovat procesy v jejich podvědomí, což může časem vést až právě k výše uvedeným zločinům. A právě v tom vidím zásadní problém v uveřejnění fotografií s takovýmto podtextem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 14:43

Kromě tedy negativního vlivu na dětské diváky, kterým takový nečekaný zážitek (šok) může velice negativně ovlivnit jejich psychiku.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 15:11

Jistěže ovlivňují, je věcí rodičů, co nechají své děti hrát a co ne. Jako je věcí adminů, aby posoudili, co už je za hranou a co ne.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 15:21

Z meho hlediska, ktere jsem uz napsal nekolikrat, kdyz nekdo potrebuje lizat moc, nebo se svazovat aby je to vzrusovalo,.neni normalni a vzdaluje se to od normalnich lidi, lidskosti, humans vlastnosti a rekl bych morality. Doporucoval by delat tuhle cinost v soukromi a radeji nikomu nerikat nebo zverejnovat.
Kdyz uz fotograf ma nutnost arangovat takove snimky a predstavovat je na verejnych galeriich, z duvodu mne neznameho, (nusim napsat, ze mne a nikoho koho znam by to ani nenapadlo), tak musi mit k snimkum tohoto charakteru nejaky vztah. Primo se nabizi vysvetleni, ze sam tyhle veci praktykuje a snad ho vzrusuji.
S tohoto duvodu je cela diskuse zbytecna a na situaci nic nezmneni.
Ti kdo se neciti dobre takove snimky videt, a nemaji nat tim kontrolu ponevadz majitelum teto website to viditelne nevadi, tak pravdepodobne tuhle spolecnost opusi .
Ja osobne kdyz nejake takove zvrhle veci nekde nahodou vidim, tak na tyhle mysta uz pro jistotu nejdu,……
Je tady zatim jen jeden “umnelec’ ovsem to se muze zmnenit. A kdyz redakce se prida na stranu jednoho proti takrka vsem,…tak to naznacuje, ze se bude situace opakovat, a ocividne redaktori maji stejne sexualni zajmi a simpatyzuji s tim…..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 15:27

To jsou jen me uvahy, ktere z teto situace vyplivaji, nikoho nechci osocovat, napadat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 15:32

Nemá to smysl, Rudy. Jsme jenom pěšáci, tady nic nezmůžeme. A ti, co mohou, to vůbec nečtou nebo je to nezajímá nebo je jim to jedno. Čert ví.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
11. 6. 2019 15:41

Diviš, tvoje výtvory jsou z 98 % obsahově i provedením nechutný kraviny, to už je známé dlouhá léta . Myslím, že nemá smysl na nimi více bádat a teoretizovat

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
asako
11. 6. 2019 15:42

rudych 15:21 - souhlasím - explicitně vyjádřeno.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
11. 6. 2019 15:48

Pane Diviš, tak jste nám to tady krásně rozebral a vysvětlil. Pozůstatky útlaku komunismu a náboženství. Přirozená lidská sexualita, vzpomínám na jednu Vaši fotografii "Vagína a 20dkg hovězího"/ve váze se mohu mýlit ve vagíně nikoliv/ a nedávno vložená "Močenka" . Ano pane Diviš mluvte hodně o přirozené lidské sexualitě, Vy jste na to přece expert.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 16:10

No Josefe, ani bych se nedivil, že Ti tu následně bude vysvětleno, že pod pojmem vagína nelze ve smyslu mailu pana Lutonského považovat ty zmíněné genitálie....

Ono tady v tom případě je fakt už možné všechno...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
11. 6. 2019 16:11

P.S.
teď jsem si přečetl, co jste odpověděl Rumovníkovi.
Pane Diviš pověste si ty Vaše fotky do těch světových galerií, ale nepšoukejte nám tady prosím, i když je to přirozené, kdo to po Vás má větrat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 16:20

Darksome vy jste drzej jako vopice !!!

čím dříve půjdete do prdele, tím lépe....a vedení této galerie si můžete vzít s sebou...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 16:27

D.P.: Jak dlouho jsi tyhle články sbíral? Vsadím se, že kdybych sbírala ty s opačným názorem desetinu času, co ty, nasbírám jich desetkrát tolik (přinejmenším).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
danyjelvlk
11. 6. 2019 16:32

Pane Darksome, s vaším perverzním zaměřením bych se na veřejnosti nechlubil. Raději bych navštívil psychiatra, nebo sexuologa.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
11. 6. 2019 16:38

Vážený pane, teď mi přeběhl i v tom vedru mráz po zádech. Co se Vaší identity týče, máte jistotu kým jste? Darksome nebo Diviš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
20litebig
11. 6. 2019 16:50

diviši tyto tvé prasárny si vkládej na nějaké servry tomu určené, tady se nikdo na to nechce dívat! Co je na tom k nepochopení?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 17:00

Jde přesně o to, co tu teď napsal 20litebig. Nevybral sis vhodnou galerii pro svoje "umění" (i když vím, že jinde už máš dveře zavřené). Tady, jak vidno podle ohlasů většiny, pochopení nenajdeš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 17:16

Jeste snad zbiva podekovat komunismu a nabozenstvi, ze potlacovala, podle slov Darksome, “přirozenou lidskou sexualitu a tím i inspirace z ní pramenící “ , takze jsem byl uchranen, mohl jsem si v mladi do sytosti uzivat. Nebyt komunismu, tak jsem asi byl vystaven temhle praktykam, a priznam se , ze bych asi sex nevyhledaval. Aby mne jeste nekdo pochcal podlahu,…….

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
11. 6. 2019 17:16

A to mě zajímá velice, proč presentujete fotografie někde, kde o Vás evidentně nikdo, ale vůbec nikdo nestojí. Máte na to právo to ano, ale je to z psychologického hlediska velmi zajímavé, pokud to tu tedy nemáte v úmyslu přizpůsobit svému pohledu. Ale to se Vám zatím při vší Vaší snaze nedaří. Tak proč?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hotmandarin
11. 6. 2019 17:24

To je zajímavé, čeho všeho a jakých témat se člověk na tomto portálu dočká. :-)

Nu, já jsem autorovi (mám na mysli DP) svůj názor již napsal pod jednu z jeho fotografií. Ale přečetl jsem si část zdejší diskuse a napíšu svůj skromný názor.

1. Oba diskurzy v disputaci se naprosto míjí, protože každý z nich hodnotí něco jiného. DP obhajuje nikoli svou tvorbu, ale téma, k němuž se pojí. Ano, řadím se k těm benevolentnějším a vůbec nemám nic proti lidem, kteří praktikují BDSM či podobné praktiky - za předpokladu, že jim to činí radost a žádný člověk nedojde újmy psychické či fyzické. Jsem si vědom toho, že se jedná o celou škálu sexuálních praktik a s ohledem na dostupnou literaturu není třeba vše házet pejorativně do jednoho "škaredého" pytle. A to navzdory tomu, že - zjednodušeně řečeno - je základním principem BDSM praktik nadřazenost či podřízenost a sadistické praktiky. Budiž. V intimitě lidského druhu, ve vzájemnosti, nemám s tím problém. Jsme bytosti rozmanité a to respektuji.

2. Zobrazení těchto praktik. Tady se už dostáváme na hodně tenký led a o tom by měla být celá diskuse, neboť jsme na fotografickém serveru, že? Čistě teoreticky, je snad i možné fotograficky vyobrazit sexualitu spojenou s BDSM, ale toto rozhodně není tento případ. Vy se svým snažením, pane Darsome, snažíte o povýšení pornografie na úroveň umění, přeneseně řečeno. O něco podobného se před Vámi snažili i jiní a až na naprosté výjimky, k nimž máte hodně, hodně daleko, se jim to nepodařilo. Vaše fotografie tohoto žánru jsou jen popisné, nic více v nich není. Označil bych to za s nadsázkou za "bdsmgrafii". Proto jsem označil Vaše fotografie za prostoduché, nikoli proto, že jste se pustil do tohoto tématu (díky němuž zřejmě chcete přitáhnout pozornost, protože tohle holt publikum zaručeně naplní emocemi, třebaže negativními). Kdybyste stejně prostoduše vyfotografoval plyšáky nebo ptáky na pozadí zapadajícího slunce, mé hodnocení by bylo podobné. Proto jsem také použil protiklad k Pasolinimu - v jeho případě se skutečně nejedná o nevkusnou grafii, ale o smysluplnou analogii.

3. Hodnotím Vaše fotografie a nikoli téma, které jste si vybral. Někdo možná odsoudí Vás jako ilustrátora zvrhlých sexuálních praktik nebo jejich propagátora. Já ale hodnotím to, co tu předkládáte - a to je - podle mého skromného a silně subjektivního hodnocení - prostoduchá grafie, hraničící s pornografií. Takže na pornhub asi fajn, na tento portál nikoli...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 17:26

Hoši raději na DA deset V.P. než jeden D.P.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
11. 6. 2019 17:37

hotmandarin to celkem dobře shrnul. Také patřím k těm benevolentnějším. Dokonce mi to téma nevadí ani zde. Ale s notnou dávkou autocenzury. Neplést s cenzurou jako takovou!!! A v tom je asi ten problém. Každý máme tu míru jinde. Jedna věc je navíc odsunuta zcela do pozadí. A to kvalita fotek. A ta je v tomto případě bídná...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
petpave
11. 6. 2019 18:02

nechte každého prezentovat co uzná za vhodné, nekecejte mu do toho, je tu místo na kačeny, skvrny na zdi, i tohle

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

11. 6. 2019 18:22

Deset VP? To ne!!! Jinak souhlas s Petpave. Už léta ho ignoruju a mám klid, on si nevšímá mě a já jeho. Klukovi jsem to už před lety vysvětlil, udělal si taky na něj názor se kterým jsem spokojen a máme klid oba.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 18:50

Až bude k vidění tahle stejná fotografie ale vložená 9.6. (je momentálně skrytá i když je součástí článku Fotografie týdne) tak Vy co tu teď horujete pro tu bezmeznou prezentaci úchylek D.P. si přečtěte Paklíkův komentář z 10. 6. 2019 19:57 a to je to písmeno "B" k Vašemu písmenu "A".

A bez toho písmene "B" jsou ty ničím neomezené prezentace spíš pozvánkou "Všichni prasáci nastupte na DA a spojte se"

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
No21
11. 6. 2019 19:08

bezvadná práce... ☼ ☼

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
shimmell
11. 6. 2019 19:13

ad koment. 17.21:
taková legrační věc, položme se znovu na otázku, proč že se nevede debata pod některou fotkou Darksome?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
11. 6. 2019 19:22

Taková krásná fotografie od subal - a k ní toto? Vždyť je nabíledni,že přesně tohle DP potřeboval! Vzbudit rozruch,strhnout pozornost na sebe! Jak už i prohlásil jeden známý fotograf - "je to marné,je to marné,je to marné!"
Přesto má tato demonstrace smysl,aspoň doufám...

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 19:26

Sysho: Víš na co se čeká?

Až se tu mezi sebou kvůli těm hnusárnám pohádáme. To totiž pak vedení galerie nebude muset udělat (dělat) vůbec nic....a o to jim jde....dlouhodobě...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
11. 6. 2019 19:34

sysho: ... jiný klasik zas pravil: "Alespoň jsem to zkusil."

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 19:35

kdo zlu neodporuje, je jeho soucasti,....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Megas.Lakkos
11. 6. 2019 19:37

Darksome Photography patrně žije, jak se z jeho komentáře zde 11.6.2019 19:21 zdá, v bludné představě, že má mezi uživateli DA nějaké příznivce. Myslí si, že se ho zde snaží, většinou slušným způsobem, usměrnit pouze maximálně 10 extrémně prudérních lidí, což mu přijde na případnou sebereflexi zjevně málo. Kdybych si myslel, že to bude k něčemu užitečné, požádal bych uživatele Darksome Photography, jestli mohl potlačit své nutkání prezentovat své výplody na této galerii. Možná jsem naivní, ale myslím si, že by to 95-99% uživatelů a přihlížejících uvítalo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
GreatWhite
11. 6. 2019 19:44

problém umění je, že se bere moc nadřazeně a vážně, problém porna je, že si myslí, že je umění Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eMeT
11. 6. 2019 19:47

j-j: I když tohle sem zrovna nechci tahat, nezapomeňte komu to tu patří. Oni "nikdy neustoupí".
Peru se s tím vnitřně od začátku, co jsem se sem vrátil a možná je právě teď čas také hromadně demonstrovat - a odejít někam jinam na jiný fotoserver a nechat to tu napospas tomu, co mu je pan majitel zjevně velkým vzorem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
11. 6. 2019 19:49

Josefe,- ty obavy samozřejmě panují,ale nejsem takový pesimista. Copak může jedinec rozvrátit dobře fungující společenství? Víš,jak by se pan Diviš dmul pýchou,že dosáhl svého? Pokud by se tak stalo,Rudyho slova o autobuse,v kterém nechce jet by se naplnila...a to nechci domyslet...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
eMeT
11. 6. 2019 19:53

Myslím, že tu řešíte problém, který máte řešit s vedením a ne s uživatelem, který dělá to co je mu právě vedením dovoleno.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
11. 6. 2019 20:16

Emete, a nemůže to být tak, že to s vedením řeší (z jejich úhlu pohledu) příliš málo uživatelů, než aby to považovali za dost naléhavé...?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
mobile3
11. 6. 2019 20:25

k fotografii subal: super

k diskusi zde: jsa zablokován, jako všichni ostatní, przním též fotografii subal,
nicméně to asi fakt nemá význam, Diviš je perverzní magor a je mi velkou záhadou, jak je možné, že jeho výtvory nejsou delete kompletně, to teda nevim, to teda nevim, to teda nevim

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek

11. 6. 2019 21:47

Smysl, to se uvidí. V neděli jsem poslal odkaz p. Lutonskemu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

11. 6. 2019 21:52

Rudy, jde o to, jestli to je zlo a nebo nemoc. Na toto také existuje diagnoza.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
11. 6. 2019 22:19

Dark Enemy : obávám se, že pan Lutonský se podívá na počet zobrazení a bude spokojen.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
20litebig
11. 6. 2019 22:51

mobile3 ty jsi takový istý kokot ako diviš, jsem překvapen, že jakože ne...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

11. 6. 2019 22:53

Jokr7, Smile proto jsem to řešil už kdysi tak jak jsem psal.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
20litebig
11. 6. 2019 23:12

aj pibil je ako divič s mobile3 si tu honia ego a ich ovce to žerú...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
20litebig
11. 6. 2019 23:14

konec

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

12. 6. 2019 00:03

Nemám čas sa opakovane vracať a písať... Hotmandarin to napísal skvele, a ten bod č. 3 by som hrubým písmom zvýraznil!

Fotografia je výborná... Veľa Dobrého svetla! všetkým fotografom, i všetkým ... ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
mobile3
12. 6. 2019 00:21

20litebiq
ani ti nevím, jak jsem dosáhl toho, že jsi mě zablokoval
ale asi možná, že jsem kokot, který ti nemaže med kolem huby

subal snad promine , jen reaguji

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
12. 6. 2019 09:54

Tak pozor. Nikam se odcházet nebude. :-D Po PE se zase našlo místo, která má potenciál a už by to mělo zase končit? Povzneste se nad ty prasárny a pojďte se věnovat fotkám. ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Marek Lutonský
12. 6. 2019 10:07

Nad tímto tématem jsme měli s redakcí nedávno další debatu. Už jich bylo tolik, že osobně jsem byl pro ban, protože hlasité veřejné mínění je v komunitní službě někdy silnější než řekněme spravedlnost. Kolegové nesouhlasili a rozumím jejich argumentům, takže jsem ještě pořád nesáhl po řešení „Bude to tak, jak řeknu já.“

Některé názory:

- Jsou to fotky podivně perverzní, ale nedá se jim upřít promyšlený foto/umělecký přístup. Věřím, že se to někomu líbit může. Já bych to nemazal.

- Na fotkách, který má momentálně na profilu z mého pohledu není nic závadného...ale chápu jak to myslíš

Bavíme se ještě o nějakém technickém řešení. Třeba o spojení blokování hodnocení s blokováním zobrazení fotografií. Tato galerie ale není náš vlastní systém a úpravy jsou proto trochu složitější.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
12. 6. 2019 10:40

Napol: Přesně, jak říkal někde j.j. Když ráno vstanu, podívám se do galerie a tam tři fotky za sebou, kde na jedné holka chlemtá ze země moč, v tu chvíli mě přejde chuť na cokoliv. A na fotky už vůbec. Zkoušela jsem se nad to povznést, jak říkáš, a když tyhle fotky zmizely z první strany, pak se to zase jakž takž dalo, než uplynul týden a tam zase ty fotky .... svázaná holka s pytlem na hlavě ..... a bude to takhle znovu a znovu. Nevím, jak ostatní, ale mně je z toho šoufl.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
12. 6. 2019 11:04

No, ale jestli je to považováno za umění, které jsem jen správně nepochopila, a má tedy v galerii své místo, pak se tomu přizpůsobím.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hotmandarin
12. 6. 2019 11:15

Marek Lutonský: "nedá se jim upřít promyšlený foto/umělecký přístup" ?

Tak to je pro mě podivuhodný názor. Vygooglete si pojem BDSM a přepněte na obrázky. Vidíte nějaký rozdíl proti tomu, co zde vkládá pan DP? Já tedy ne, možná s výjimkou barevného podání. Ale co člověk, to názor. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás :-)

Jinak souhlas s Napol. Dá se nad to povznést. Mně taky nebaví dívat se na holku, co líže podlahu :-) ale asi mi nedá takovou práci to přejít a ignorovat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

12. 6. 2019 11:29

Ono když nechá projet cokoliv a než si toho kdokoliv z adminů všimne, tak je zase smaže. Proto v galerii nemá nic zas až tak v "strašného". Tlačítko nahlásit a dát moderátorům možnost fotku skrýt než bude smazaná by stačilo. Akt jako takový nemusí být skrytý 18- jak píše Pavel. Ovšem pokud tu vzniká kategorie sex a jiné oplzlosti, skrývání jak píše Pavel je nevyhnutelné. Co se týče přidané hodnoty jsou to fotky oslavující ponižování a násilí, focené v jiném barevném spektru. Nic víc v nich není. Můj názor. A když už jsme u toho, možnost blokovat uživatele bych nahradil také tlačítkem na moderátora, který bude moci oprávněnou blokaci provést.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
12. 6. 2019 11:32

Já myslím, že tu už není co dovozovat, něco někam tlačit či požadovat. Pan Lutonský je evidentně pouhou součástí jakéhosi kolektivního zvedání či nezvedání rukou a jeho případné prosazování čehokoli je tím pádem jen jedním kolečkem v soustrojí evidentně bez kolektivního rozumu...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

12. 6. 2019 11:32

PS. Klidně bych tuto diskusi přemístil do fóra. Té fotky je opravdu škoda.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
shimmell
12. 6. 2019 12:06

tady je a bude pelmel názorů, které budou hodně subjektivní, budeme se dohadovat co je akta co pornografie, co je umění a co je prvoplán, kýč... A skončí to u toho, že se k tomu bude muset postavit čelem majitel a provozovatel, je to jeho pravomoc i odpovědnost.

dle mého názoru - je to jediný, vleklý, letitý problém fotografií na DA, autor neustále zkouší a pokouší i přes upozornění administrátora, je to k řešení.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
12. 6. 2019 12:41

Tady snad jde o to, ze fotky promoting perverznost . Delani deti je, byl skoro posvatny act tvoreni, vytvaris novy zivot. Pocity s tim a radost je nesrovnatelna. Samozrejmne se to provadi I bez tvoreni deti, ale za zvlastnich okolonosti, nikdy by se to nemnelo zvrhnout na placenou povinost. A tady ukazujeme a oslavujeme neco snad nejhorsiho co stoho muze vzniknout. Verim v jineho boha, ale proti “umeni” ktere ukazuje moceni a zneuctivani Jezise na krizi bych se ozval stejnym zpusobem. Je to propagovani zvrhlosti ktere by nemneli byt spojene v lidskem spolecenstvi. Nevim jestli je to trestne nebo ne, ale kazdy muze svobodne rozhodnout, jestli takove hnusarny maji misto na jeho galerii. A kazdy muze rozhodnout jestli bude toho soucasti, bez povznaseni se.
Napisu jeden priklad. Kdyz se ti nahodou otevre v email nebo z browser fotka detskeho porna, nebo tohohle, tak te to znechuti, a rychle to zavres. A premyslis. PROC? JAK JE TO VYBEC MOZNE?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
12. 6. 2019 13:01

Mám pocit, že když něco evidentně jasně z morálního hlediska nemůže projít, tak se to nazve "umění", a ono to projde. Připadá mi zdejší situaci srovnatelná ... jako když tisíce lidí chodí do protestovat do ulic proti krádežím a podvodům, a ono se v těch kruzích, kterých se to týká, dělá, jako by to nebylo. Ten, kdo krade a podvádí, je stále ve své funkci a rozhoduje o nás všech, i o těch, kteří na těch náměstích protestují. Až do dalších voleb. S tím nehneš. A my se prostě musíme povznést, protože to, co projít nemělo, bylo nazváno uměním. S tím nehneš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
12. 6. 2019 17:28

už se to nedá ani číst,

Ptám se tedy redakce prostřednictvím pana Lutonského.!

Jak je možné že autor, který na těchto stránkách zveřejní fotografii žen které si močí do úst a jako pokračování lízání těch zbytkových chcanek z podlahy, není okamžitě z této galerie vyloučen. Na co proboha čekáte, až co se exkrementů týče přitvrdí promyšleným fotouměleckým způsobem.I kdyby v jeho galerii byly ty ostatní neškodné kytičky tak snad se není o čem diskutovat.

Pokud ovšem prohlásíte "ano my konkrétně tyto perverznosti podporujeme"
to pak je panečku opravdu jiná káva.

Digiarena : Galerie fotografií : stačí kliknout vážení

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
12. 6. 2019 17:41

Marek Lutonský : jo a rovnou si změňte název na "BizzareArena". Za případné použití názvu se odměny vzdávám, uvozovky pochopitelně vynechte.
Josef Krajbich

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
13. 6. 2019 19:29

Wink

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
Výrobce fotoaparátu: RICOH IMAGING COMPANY, LTD. Model fotoaparátu PENTAX K-S2
Název souboru: IMGP57081.jpg Velikost souboru: 798203 B
Datum/čas souboru: 2019:06:11 06:29:30 Datum/čas snímku: 2019:03:16 11:31:45
Rozlišení: 884 x 884 Blesk: ne
Ohnisková vzdálenost: 48,0 mm (ekv. 72 mm) Expoziční doba: 0,033 s (1/30)
Clona: f/10,0 ISO: 200
Vyvážení bílé: manuální Měření expozice: priorita středu
Exposure: priorita clony (semi-auto) Focus range: close
JPEG Quality: 98