Titulní strana » Kategorie » Abstraktní fotografie //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=202493&cat=all&ppuser=20992&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=202414&cat=all&ppuser=20992&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Ve slunečním žáru...

Autor: Vlastimil Pibil
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 4. 7. 2019  Zobrazení: 3221 ×
« další ·
Nová generace... (Vlastimil Pibil)
Průnik... (Vlastimil Pibil)
Ve slunečním žáru... (Vlastimil Pibil)
Mořský vítr... (Vlastimil Pibil)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
5. 7. 2019 05:51

možná kdybys umístil slunko úplně do rožku, aby jen zpolovic vykukovalo, tak možná … Takto to působí jen jako nalepené kolečko do poučkově vybrané pozice

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
5. 7. 2019 17:55

Asi bys neměl dělat tyto parafráze...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
5. 7. 2019 18:55

Tak fotka je pěkná, ale asi chceš jen naštvat Rudyho, že? :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
5. 7. 2019 20:49

myslím, že sysho to vyjádřil velice kulantně Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
6. 7. 2019 08:38

sysho/jokr7: Tak nevím jistě, ale myslím si, že rudych nemá patent(registraci) na kolečka, čtverečky, trojůhelníky a to ještě ve všech barvách... a zdaleka je zde a nejen zde, nepoužívá jen on!!! Ta fotka je snad originální, nebo ne? Ukažte mě takovou, pokud je to obvinění z plagiátorství. Tady se opakuje motivů, nápadů a podobně, že když to budete brát takhle, tak se tady vzájemně "pozabíjíme" a budeme obviňovat kde koho, kde z čeho. Trochu soudnosti by vám neuškodilo pánové..., hlavně že vám nevadí hulváctví, osobní i zkryté napadání v komentářích některých "nejmenovaných", které jsou zde na denním pořádku. To už mlčíte, protože kdo by si chtěl rozházet......., že? Tak asi takhle to vidím zase já...Wink

Napol: Mýlíš se!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
6. 7. 2019 11:05

Vlastimil Pibil: Souhlasím, že Rudy nemá na kolečka a jiné tvary patent, ale tady se mi zdálo, že to bije do očí. Pokud ne, tak ok. Beru na vědomí. ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

6. 7. 2019 12:12

souhlas s Napol. Je to už k smíchu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
6. 7. 2019 12:14

Wiki : Parafráze má i svou výtvarnou podobu, a to jako vědomé napodobení cizího uměleckého díla nebo stylu. Na rozdíl od kopie nebo falza, zde není autorovou snahou vydávat své dílo za cizí, pouze cíleně operuje s prvky, které použil již někdo před ním. Tato jeho snaha bývá nejčastěji motivována nalezením dalšího výkladu (významu) notoricky známé ikony nebo formy (stylu). S parafrázemi se nejčastěji setkáváme u tzv. postmoderních děl.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
6. 7. 2019 12:27

Vlasto,
jak vidíš není na té parafrázi obecně, zas nic tak hrozného. To co naznačil Honza a já souhlasil, je že ta Tvá fotka za moc nestojí. Prostě Ty ani já na toto nemáme buňky.
Záměr, ne záměr : nikdy si doposud kolečko nepoužil, tak co může jednoho při Tvém sporu s Rudym napadnout.
Vzájemně se pozabíjíme : mnohdy je někomu pod fotkou připsáno "jeřábkovina" či "Paklíkovina" všimni si, že všichni žijí.
Mlčení jehňátek : Zrovna tak jak Ty máš právo mluvit i když mnohdy bys měl raději mlčet, tak já mám právo mlčet a raději nemluvit, když vše již bylo řečeno. Dobře víš, že jediný problém, který jsem s Tebou měl, bylo, že mnohdy se z cizích fotek snažíš uplést z hovna bič a autora tím mystifikuješ.
Tvůrčí víkend
jokr

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
6. 7. 2019 14:07

jokr7: Jo, wikipedii jsi nastudoval dobře..., a doufám že vidíš rozdíl v použití slov "jeřábkovina" či "Paklíkovina", nebo pibilica, tak jak to zde někteří často používají a za jakým účelem!? Pokud ne, tak raděj fakt mlč! Jinak z kom. Tvého a sysha jsem opravdu neusoudil, že fotka "za moc nestojí", jak to píšeš teď(to se dá napsat přímo komentářem k FOTCE samé a naprosto srozumitelně). Nakonec Napol napsala, že "fotka je to pěkná"(asi jediná, která se nebojí pomsty rudycha a Jeřábka, za pochválení mé fotky... Smile! ) Od Tebe a sysha to nebyly kom. k fotce(porušil jsem jí něco ze slušného chování, či etiky???)!Opravdu to nebylo nic v souvislosti s rudychem a že by bylo zakázáno ztvárnit slunko u abstraktní fotky jako žluté kolečko, jsem se v pravidlech nedočetl! Jsou tady k vidění dost často mnohé hnusárny, nadávky, vyhrožování (klackem po hubě, zabalit do igelitu a zapálit, zrušit účet...) + jiné podrazy, podpásovky a lži a ty Ti nevadí? Nevšiml jsem si, že by ses proti nim nějak bouřil(ale podpořit aroganci a lži j-j , či zhovadilosti rudycha, to Ti občas jde docela dobře(nejen Tobě)..., přeci jenom kdo by si chtěl znepřátelit tyto dva, když každý vidí, co dovedou rozpoutat za štvanici a je lépe "švestičky přinést", než jen mlčet, že)?! Žádný spor bych s rudychem neměl, kdyby se choval jako normální člověk = posuzuj příčinu/následek(zrovna Ty by sis něco podobného, jak se ke mně chová, nechal líbit,že?).
O žádném "zásadním" sporu s Tebou nevím(jiný názor ještě není spor) a že se dle Tebe, "mnohdy z cizích fotek snažím uplést z hovna bič a autora tím údajně mystifikuju", to je teda fakt od Tebe pěkná hámotina. Je to pořád jen názor na fotku, případně návrh, co by se dalo udělat lépe(byť z toho žádný zázrak stejně nebude), ale může to posloužit do budoucna, čemu se vyhnout. Ale nakonec mysli si co chceš, já si podobné můžu myslet o polepšování/řezání a pod. fotek Jeřábkem, či kýmkoliv jiným a o hodnocení fotek devítkama, když to jsou "sračky"(aby tomu rozuměli Ti nejlepší zde), ale holt když je to loajální člen "bratrstva kočičí pracky", tak je potřeba ho poplácat po zádech i za naprostý cvak(to už není mystifikace...(?), ani tak ne, jako pokrytectví, že? Ale pokud je to pořád o fotkách, je i to v pořádku, ale tady to je už hodně dlouho zcela o něčem jiném a to Ti snad nemusím vysvětlovat..., natolik v obraze bys zde měl být. Taky Ti přeju pěkný zbytek tvůrčího víkendu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
6. 7. 2019 14:16

Dark Enemy: Také souhlas s Napol..., ale co se zdá je sen a tenhle pravdivý opravdu nebyl. Veliký rozdíl v názoru, byť ne na fotku samou! Rudycha nechci naštvat ani štvát(co chce on, toť otázka???) ale provokuje neustále. Nebo je tento kom.: https://galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=202477&limit=recent (po "dleší" odmlce) s odkazem na mou fotku nenapadající a slušný, k dané komentované fotce??? A ten byl prvotní a až pak jsem se ozval já a mazaly se komentáře(jeden můj a tři rudychovi).Wink
Ono by to chtělo spravedlivý a nezaujatý přístup, ale toho se zřejmě nemohu dočkat od "členů bratrstva", že?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
6. 7. 2019 15:12

"ale podpořit aroganci a lži j-j , či zhovadilosti rudycha, to Ti občas jde docela dobře"
Vlasto, teď jsi mě opravdu nasral..., ztratil jsem půlhodiny času, hledáním zpětně kde jsem se toho dopustil. Nezlob se Ty už z toho blbneš. Raději konec i té legrace Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
6. 7. 2019 15:28

jokr7: Nebylo to zase tak často, ale "přisadil sis", když to nebylo vůbec třeba a to vícekrát. Taky se mě to nechce hledat(není to pro mě důležité). Mám o Tobě zatím OK mínění(docela jiné než o j-j, nebo rudychovi a jen jsem Ti odpovídal na tvůj kmentář, který mě taky nasral, proto řešíš ptákoviny a podstatné věci
(hnusárny) které se zde dějí pořád dokola, jsou Ti zřejmě fuk, nebo s nimi dokonce i souhlasíš? Je chování a věčné PRVOTNÍ napadání, zesměšňování a hrubý sarkasmus Jeřábka a Rudycha(+ pár dalších se někdy i připojí) normální a dle pravidel DA????? Jestli jo, tak sorry, ale nemám Ti k tomu už co dalšího říct.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
7. 7. 2019 10:43

Mně se takhle foto líbí.
-----------------------
Vlasto, Ty jsi jak Don Quijote de la Mancha - vidíš stíny i tam, kde nejsou a mlátíš kolem sebe hlava nehlava.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sluník
8. 7. 2019 09:51

Inu
Fajnjee...
Thumbs Up!
Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kenaf
8. 7. 2019 12:16

Líbí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
oko-nomada
8. 7. 2019 18:37

líbí se mi motivem a barevností připomínajícím země východní Asie, ale neberu ji jako fotografii, spíš jako grafiku

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
8. 7. 2019 19:33

oko.n.: OK..., je to reálná fotka palmového listu, se stínem dalšího listu, v protisvětle téměř poledního slunka Úprava: jen "přebarveno" ze žluto/zelené do červené(žár) + slunko je to kolečko, pro které jsem největší zloděj na světě Smile! a "vláčí mě zde kanálama". Ale co už, nedá se od nich čekat normální chování, jen hnus ... Sad Dík.Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
8. 7. 2019 19:54

vidím to podobně jako oko-nomada, jen slůvko 'země' bych vyměnila za 'ručník' Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
8. 7. 2019 20:02

silence x: Pěknej ručník,co? Smile! Já bych tě s ním utřel, to by bylo "jiný kafe"... Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
8. 7. 2019 20:13

No, to by bylo, Franku.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
8. 7. 2019 20:17

Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bartis22
24. 7. 2019 16:53

možná bez toho kolečka

Výrobce fotoaparátu: Canon Model fotoaparátu Canon EOS 80D
Název souboru: IMG_8875_1-_Ve_slune_n_m_ru_.jpg Velikost souboru: 898232 B
Datum/čas souboru: 2019:07:04 19:33:09 Datum/čas snímku: 2019:06:04 13:36:06
Rozlišení: 922 x 922 Blesk: ne
Ohnisková vzdálenost: 242,0 mm (ekv. 2541 mm) Šířka snímače: 3,43 mm
Expoziční doba: 0,0031 s (1/320) Clona: f/6,3
ISO: 400 Kompenzace expozice: -1
Vyvážení bílé: manuální Měření expozice: partial
Exposure: priorita clony (semi-auto) JPEG Quality: 98
======= IPTC data: ======= City: %G<br />%G
Record vers.: 4 DateCreated: 20,190,604
Time Created: 133606+0000