oko-nomada
18. 8. 2019 10:18
|
|
Hodnocení: |
|
sysho
18. 8. 2019 12:54
|
Toto místo by se mi líbilo jako atelier...
|
|
|
mobile3
18. 8. 2019 14:46
|
Pěkné kompo, fajn světlo, působí
|
Hodnocení: |
|
Josef Vrážel
18. 8. 2019 15:40
|
Podle mě jedinou ambicí tohoto snímku je vystavení na DA.
|
|
|
Robson65
18. 8. 2019 16:10
|
Josef, som len amatérsky fotograf, ktorý fotenie považuje za relax a nikdy to nebude inak, vyššie ambície ako sú výstavy, prípadne predaj, zákazkové fotenie a pod. ani nemám a popravde, toto fotenie som si užil hlavne pre to objavovanie tých starých priestorov z ktorých bolo cítiť starototalitných zbohatlíkov
|
|
|
Josef Vrážel
18. 8. 2019 16:18
|
Vždy mě rozesměje to o amatérech. Pokud tak jak dále píšete chápete fotografii, tak je to smutné, ale je to Vaše věc. Ale ano, dal jste mi vlastně za prvdu. A nic ve zlém za úpřimnost.
|
|
|
petpave
18. 8. 2019 16:57
|
objevevání starých prostor mi přijde jako dobrá motivace, beru to
|
|
|
18. 8. 2019 17:49
|
Fotká špatná není, s tím amatérstvím souhlasím s JV. Taky jsem na to trochu alergik.
|
Hodnocení: |
|
Vlastimil Pibil
18. 8. 2019 18:51
|
Líbí...
|
Hodnocení: |
|
Robson65
18. 8. 2019 21:01
|
JV a DE: možno sme sa nerozumeli, ja osobne nevidím nič smutné na tom ak sa fotograf nechce nejakým spôsobom živiť fotením, v tom vidím ja moju amatérskosť...druhá strana mince je zdokonalovanie sa, tieto ambície mám a určite mi v tom môže pomôcť konštruktívna kritika, ktorú by som práve od vás dvoch rád prijal
|
|
|
subal
18. 8. 2019 21:19
|
Pohnutky pro tvoření můžou být různé - nevidím nic špatného na tom, když někdo tvoří jen tak pro svoji radost a chce se o ni s určitou komunitou podělit....
Zajímalo by mě, jakou motivaci má třeba JV - když se tu tak s despektem k ambicím některých "méně zkušených" vyjadřuje....
|
|
|
subal
18. 8. 2019 21:19
|
|
Hodnocení: |
|
18. 8. 2019 21:26
|
Řekl bych, že tu dochází k nepochopení, spíš jde o to, že lidé omlouvají své ambice tím že jsou pouze v "" amatéři. O nic víc nejde. S tvořením pro radost nebo profesním to nemá nic společné.
|
|
|
Josef Vrážel
18. 8. 2019 21:55
|
subal: já také nevidím nic špatného na tom, tvořit si pro radost. naopak si myslím, že právě to je to hlavní a podstatné. Až potom příjde to, zda to může udělat radost i těm druhým, co tu fotku uvidí. Rozhodně ale to druhé nemůže být to podstatné.
To že jsem napsal autorovi o tom, že je jeho postoj smutný souvisí s tím co mi napsal jako odpověď...prodávání fotek, zakázky a já nevím co ještě. To s tímto přece nemá lautr nic společného a o tom přece tady nemůže být vedena diskuze. To o ambicích se zlepšovat, brát fotku vážněji než jen nějaký prostředek pro zábavu na internetu, to aspoň částečně korigoval až po mé odpovědi.
A věřte, že to co jsem napsal jako můj první koment pod touhle fotkou, bych nenapsal tady nikomu o kom nejsem přesvědčen, že tu kritiku je schopný příjmout a zamyslet se nad tím. Je pak naprosto jedno a dokonce bych byl i nerad, aby jen kvůli tomu měl fotit jinak než fotit sám chce.
|
|
|
Robson65
18. 8. 2019 21:58
|
DE: ale ja nič neospravedlňujem, ja nemám problém prijať kritiku, nepatrím k urážlivým, ktorých sa kritika dotkne, práve naopak, mne osobne pomáha, mne len kritika vo forme "Podle mě jedinou ambicí tohoto snímku je vystavení na DA" nič nenapovie...napíšem ti to takto: ja zas nemám rád, ak na takomto alebo podobnom portály si tí lepší fotografi určitým spôsobom akoby chránili svoje know how...ak si nájdu čas na napísanie komentu vyššie spomenutého, tak si myslím, že je čas aj na konkrétnejší koment...proste kritiku rozmenenú na drobnejšie...mám za to, že toto nie je portál profesionálnych fotografov a mnohí čo sú tu, sa chcú posunúť v kvalite
|
|
|
Robson65
18. 8. 2019 22:00
|
JV: a to je presne to, čo som písal, že sme sa nepochopili, možno ja viac sila komunikácie dokáže divy
|
|
|
18. 8. 2019 22:11
|
R65, já to jen upřesnil, a myslel jsem to všeobecně.
|
|
|
Josef Vrážel
18. 8. 2019 22:12
|
Skrátka a dobře je pro mě ta fotka sterilní, nepůsobí na mě žádné emoce. Jediné co bych ocenil je kompozice i když za pomocí štaflí by ta symetrie šla ještě doladit . Ale vpodstatě tu nevidím nic proč bych si tu fotku chtěl zapamatovat a řekl si. sakra to musím někdy také zkusit. No a ten dovolenkový popisek mi říká, no když on se vlastně chtěl pochválit osazenstvu co dělal na dovolenke. Jen nevím, zda Vaše žena měla z toho focení stéjnou radost
|
|
|
18. 8. 2019 22:14
|
Jinak máte pravdu, kritika by měla obsahovat všeobecně co je dobré i co špatně. Co se líbí a co se nelíbí a samozřejmě proč. Velmi zjednodušeně řečeno.
|
|
|
subal
18. 8. 2019 22:56
|
Fotit tak, aby to uspokojovalo především autora - tak tomu rozumím.....
|
|
|
Josef Vrážel
18. 8. 2019 23:10
|
subal: no vidíteto, že jsme si nakonec porozuměli. A moji motivaci vám možná někdy pošeptám
|
|
|
Robson65
19. 8. 2019 05:55
|
JV: ano s tým sa dá súhlasiť, nie vždy sa podarí pretaviť do fotky pocity autora, ktoré prežíva pri fotení, ...a čo sa týka priateľky, našťastie je moc tolerantná a má pochopenie, otázne je kam až si budem môcť dovoliť zájsť
|
|
|
sluník
19. 8. 2019 09:27
|
Foto-doku.
komenty:
MNOHO
povyku
pro
nic...
|
|
|
Josef Vrážel
19. 8. 2019 09:48
|
Sluníku, můžete mít klidně pravdu, ale z mého pohledu jsme si lecos vysvětlili, což přeci nemohlo nikomu ublížit. Doufá, že ani vám. Je nevím co na to VP, ten je na komentování komentů citlivý 😁
|
|
|
petpave
19. 8. 2019 09:59
|
robson: není třeba si sypat popel na hlavu, a konstruktivní kririku tady nevidím...
|
|
|
Vlastimil Pibil
19. 8. 2019 10:05
|
Josef Vrážel: Když už mě vzpomínáte(???), přesto že mě blokujete, tak vám na to neřeknu "nic"..., snad jen, že diskuse o čemkoliv k focení nikomu neuškodí, když je to ve slušnosti a bez osobního napadání(jak to zde nebývalo zvykem).
|
|
|
Josef Vrážel
19. 8. 2019 10:08
|
Pavle, už nsem si toho všiml tady víckrát, že ty jsi na konstruktivní kritiku expert.
|
|
|
petpave
19. 8. 2019 10:15
|
Josefe, nevsiml jsem si komentu co jsi napsal vcera ve 22:12, tam vidím komentár k fotce, konstruktivní. zbytek je jen reci.
|
|
|
Josef Vrážel
19. 8. 2019 10:25
|
Pavle ty ale řeči máš rád ? Nebo né ? Jak si mám jinak vysvětlit drtivou většinu tvých vtipných poznámek ?
|
|
|
petpave
19. 8. 2019 10:40
|
|
19. 8. 2019 10:44
|
VP, držte se svého pravidla a diskutujte k fotce, či tématu týkajícího se fotky.
Váš seriál o slušnosti a pravidlech se stal už dávno odrhovačkou a s fotkou ani stím o čem se tu diskutuje nemá nic společné!
Děkuji. D.E.
|
|
|
Josef Vrážel
19. 8. 2019 11:00
|
Pavle, takže tedy jen provokuješ. Dobře vpořadku, beru na vědomí.
|
|
|
sluník
19. 8. 2019 12:10
|
Fajn by bylo připojit třeba současnou...
Což R65 ???
|
|
|
sluník
19. 8. 2019 12:12
|
ad JV:
jo a TU pravdu,-
tu mám...
Dobré světlo! hl.v mysli...
|
|
|
Josef Vrážel
19. 8. 2019 12:21
|
Ano druhá půlka komentů Vám dáva jednoznačně za pravdu. A stou hlavou už nic nenaděláme 😁
|
|
|
Vlastimil Pibil
19. 8. 2019 13:51
|
Dark Enemy:????? Jste nějak "mimo mísu", ne? 👎
|
|
|
19. 8. 2019 14:00
|
VP nerozumíte? napíšu to ještě jednou. Už toho prosím nechte!!!
|
|
|
Vlastimil Pibil
19. 8. 2019 14:04
|
Dark Enemy: Já snad začal?????
|
|
|
19. 8. 2019 16:14
|
Ano začal, nikdo jiný se tu pokud dobře vidím nezačal zabývat tématem mimo téma které se tu řešilo v souvislosti s amaterismem.
|
|
|
Vlastimil Pibil
19. 8. 2019 16:34
|
Dark Enemy: Tak abych byl přesný, "začal si" Josef Vrážel, naprosto zbytečnou poznámkou na mou adresu(v 9:48), na kterou jsem v pohodě, adekvátně a slušně odpověděl(10:05)a pak vy jste naprosto neadekvátně reagoval(v 10:44), aniž bych vás někde zmiňoval, nebo se vás na něco ptal!!!!! Naprosto "mimo mísu", opět HLOUPĚ PROVOKUJETE, jako jste to dělal nakonec vždy v minulosti, ať už jako "vaše druhé JÁ" = Sitra Ahra, nebo později pod vaším současným anonymním nickem. Takže toho laskavě nechte vy!(a nemá to nic společného s vámi "řešeným" a stejně nevyřešeným amaterismem).
|
|
|
19. 8. 2019 19:12
|
Ta poznámka byl vtip který pochopil každý, Teda skoro každý jak vidím a nebylo potřeba vůbec takto reagovat. Už mi prosím neodepisujte já už na to kašlu.
|
|
|
Josef Vrážel
19. 8. 2019 19:18
|
Vlastimile, schválně si všimněte, jak proběhla komunikace mezi mnou a sluníkem a co jste z toho udělal Vy...
|
|
|
Robson65
19. 8. 2019 20:13
|
sluník: ano, to by bolo zaujimavé, pripojiť aj dnešnú...celkom by aj mňa zaujímalo, čo z tej ruiny dokázali vydolovať ale údajne za totality to bol jeden z najluxusnejších hotelov na makarskej...žial to miesto som už navštívil dva krát a už ma to neláka, nerád chodím na tie isté miesta do zblbnutia
|
|
|
Vlastimil Pibil
20. 8. 2019 07:23
|
Josef Vrážel: Schválně si všimněte vy, že jsem na vaši "vtipnou" poznámku(9:48) reagoval v pohodě a slušně(10:05), ale Dark Enemy začal už neadekvátně vysírat do mě(10:44) a tam je "jádro pudla". Ono by to taky chtělo, být trochu soudný a spravedlivý v úsudku, kdo tady vyvolává sváry, ale to zde některým dělá opravdu problém se zorientovat...
|
|
|
Josef Vrážel
20. 8. 2019 07:58
|
VP, je to marné, je to marné. Já Vám jen říkal, že kdybych považoval Sluníkovu poznámku za neadekvátní vysírání, tak si tu píšeme ještě týden.
|
|
|
Ivan 76
20. 8. 2019 09:07
|
|
Hodnocení: |
|
Vlastimil Pibil
20. 8. 2019 11:49
|
Josef Vrážel: Myslím si, že dokážete rozlišit(stejně jako já), co je legrace, nebo pohodová a slušná odpověď a co je už zbytečné "vysírání" a to že děláte, že nedovedete, to je věc druhá...
|
|
|
Josef Vrážel
20. 8. 2019 12:10
|
Vlastimile, vy nejste komik. Vy jste trgikomik.
|
|
|
Vlastimil Pibil
20. 8. 2019 12:11
|
|
Alexandra4
15. 9. 2019 14:45
|
|
Hodnocení: |
|