Vlastimil Pibil
17. 9. 2019 15:33
|
Nenecháte se ocočovat, ale nesouhlasíte s mojí "odbornou způsobilostí
/nezpůsobilostí"..., takže cenzura a osočování z vaší strany = vy zde budete po jeřábkovi určovat, kdo a jak zde může psát své komentáře?. Na jedné straně to, co kritizujete na j-j, tak děláte sám!?!? (viz. vaše vyjádření výše: "Nesouhlasím ani se způsobem působení VP tady, protože jeho odborná způsobilost mi příjde tristní)? Není tohle náhodou pokrytectví???
|
|
|
Josef Vrážel
17. 9. 2019 15:40
|
Vlastimil Pibil: Vlastimile, nic neurčuju, nic nenařizuju. Jen jsem napsal, jak já to vidím a podle toho jsem se i zařídil. Nic víc nic míň. Je Vaše věc, zda se mnou souhlasíte nebo né. Nemám potřebu o tom diskutovat.
|
|
|
Vlastimil Pibil
17. 9. 2019 15:46
|
Také jsem jen napsal, jak to vidím a diskutovat též nehodlám..., takže nakonec vzácná shoda.
|
|
|
honzj
17. 9. 2019 16:59
|
|
Hodnocení: |
|
petpave
17. 9. 2019 18:15
|
On ti nedovolil reagovat na pana Rudolfa? To je smutné.
Na druhou stranu se Rudolf sám vybarvil.
Taky jsem se tam snažil přidat komentáře, ale nikdy se neobjevil.
|
|
|
Robson65
17. 9. 2019 18:34
|
fajn foto
|
Hodnocení: |
|
Rumovník P
17. 9. 2019 19:10
|
snad to není oběšenec ? )
|
|
|
Petr.P.
18. 9. 2019 00:53
|
nerozumim, nerozumim tomu ze se lidi co maji k fotografovani tolik co rict dohadaji a galerku prenechaji nekompetentnim, hahky nectu nezajima me to nechci to cist. k odkazu- vyrustal jsem na statku kocky jsme zachranovali bez leku bez kastrace to byla divocina. pred tydnem jsem se byl rozloucit s moji nejlepsi kamaradkou, po peti letech prohrala boj s rakovinou.
|
|
|
18. 9. 2019 01:32
|
Vlasto už zase? Prostě nedokážete mlčet, vždyť je to pravda. Vaše odborná způsobilost je tristní, stejně jako ta má, jen já to o sobě vím.
|
|
|
18. 9. 2019 01:40
|
PS. J.V. Myslím že netřeba podléhat depresím, stačí že je mám já tady z toho. Jste jeden z mála fotografů tady, vaše fotky jsou krásný syrový dokument, na takové se v budoucnu jistě rád každý podívá a ocení je. Vždycky jsem měl rád tento druh fotek prezentovaných např. V pořadu Tak jde čas. Jsou jine a s fotkami z dovolené od VP se nedají srovnat. Ty vaše mají smysl pro spoustu lidí v současné i budoucí době. Ty od VP mají smysl jen pro něj. To je ten rozdíl. Ano nejsou tvůrci, ale dokument je také fotografie a ne každý ho umí.
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 06:28
|
Petře P. .... Jeřábek Josef rozhodně nechtěl galerku dobrovolně přenechat nekompetentním .... právě naopak, dělal vše proto, aby se tak nestalo .... no a pak byl znenadání vyhozen, a všechno, co tu do té doby napsal, bylo anonymizováno, ... vedením (panem Lutonským).
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 06:42
|
|
silence x
18. 9. 2019 06:45
|
|
18. 9. 2019 07:37
|
SilenceX, řekl bych, že teď jste vedle. Myslím že je na čase už přestat kolotočit do kola to samé. Je čas se věnovat focení a DA pokud vám na ni záleží. Pokud ne nemá cenu se tu k něčemu vyjadřovat.
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 08:19
|
Dark Enemy: Na DA by mělo záležet především panu Lutonskému. Prozatím, krom mazání lidí a příspěvků nám jen doporučil, "foťte třeba i ta koťátka, hlavně, když tady bude klid". Ani ty ani já nejsme tu od toho, abychom táhli DA z bryndy. To by měl v prvé řadě on.
|
|
|
Marek Lutonský
18. 9. 2019 09:32
|
Silence X: Proč dáváte do uvozovek něco, co jsem neřekl? Původní znění: „Klidně budeme tolerovat příspěvky třeba o koťátkách, ale osobní útoky tady nebudou.“ Vysvětloval jsem, že nám nevadí, když se diskuze tematicky posunou někam jinam. Není tady striktně přikázáno, že se musí řešit fotografování a nic jiného. Lidé se při tom akorát nesmí napadat. Proti focení koťátek samozřejmě nic nemám.
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 09:42
|
Jde Vám o kvalitu v téhle galerii, nebo je Vám to jedno ... ?
|
|
|
Josef Vrážel
18. 9. 2019 10:06
|
Dark Enemy: rozhodně nepropadám depresím . A skepse k fotowebům je u mě již dávno. A rozhodně nechci vůbec řešit moje fotky. Jen jsem chtěl poukázat, že není nic jen černé a bílé. Že snahu JJ o kvalitní galerii, bez "sračkometařů" chápu, jen si na to nevybral dobré místo. Tenhle web mu nepatří a to jakým směrem se chce ubírat majitel je jen jeho věc.
Chápu i VP, já také měl kdysi potřebu psát výhrady pod každou fotku. Pavel Klásek jistě potvrdí.Dokonce i špatný koment může být ve své podstatě pozitivní, protože se člověk dozví i o svých omylech. Jen se z toho ale musí chtít poučit.
|
|
|
Josef Vrážel
18. 9. 2019 10:08
|
silence x : pokud by tu fakt mělo jít jen a výhradně o kvalitu, tak Vy sama by jste se měla zamyslet, čím k tomu přispíváte. Jenže Vy jste taková profesionální rebelka. Vlastně to Vám stačí. Známe Vás již léta...
|
|
|
Marek Lutonský
18. 9. 2019 10:10
|
Silence: Teď mi jde o to, že mé vyjádření k diskuzím nemůžete překroutit do něčeho úplně jiného. Navíc to přidat do uvozovek, aby se zdálo, že jsem to přímo řekl. Tohle se fakt nedělá.
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 10:16
|
Pane Vráželi, divím se, že to tady vzdáváte poté, co se o Vás jeden Rudy kriticky otřel. O pana Jeřábka se tady otírali mnozí, a nevzdal by to.
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 10:19
|
pro pana Lutonského: Však se nad tím zamyslete, vždyť je to prakticky totéž. Takhle jsem si to zapamatovala. Ale máte pravdu, příště to o těch koťátkách dám bez uvozovek.
|
|
|
Josef Vrážel
18. 9. 2019 10:22
|
Radko neodbíhejte od tématu. Čím Vy přispíváté k té kvalitě po které voláte ?
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 10:48
|
J.V.: Jsem jen ta slepice, co jenom kvoká a měla by se jít učit fotit. Už jste to jednou tu napsal, tak byste to měl zopakovat. To ne já, ani nikdo jiný, to J.J. tady zajišťoval kvalitu, to proto jsem sem šla, když jsem se rozhodovala, jestli sem vůbec jít. To on tady neúnavně bojoval proti nekvalitě .... tj. aby si lidi rozmysleli, co na tu galerii vůbec dávaj, aby víc o tom přemýšleli, než něco vystaví. To on v mých očích zajišťoval, že to tu nespadne do sraček, tak jako třeba na Zeropixelu, kde zůstal prakticky jen jeden nebo dva upřímní kritikové a ti ostatní (sluníčkáři) jim to tam dávají akorát tak sežrat. Musejí od nich snášet nadávky atd. Za upřímnost se zkrátka platí.
|
|
|
18. 9. 2019 13:37
|
SilenceX, teď už nějakou dobu mi někoho silně připomínáte. Nechtějte být jako on.
On i majitel webu, v zastoupení p. Lutonského se určitě nad tou situací zamyslel a udělá patřičné kroky k lepšímu. není ale nutné aby o svých aktivitách informoval na fóru a všechno nejde hned. Pomohl bz tu klid. rýpnout do někoho proč ne? Ale to co tu už delší čas předvádíte? Zž jen chybí aby jste začínal frází cca před rokem.
|
|
|
sluník
18. 9. 2019 13:54
|
Fotočlověk se učí a zdokonaluje: FOCENÍM. Nikolivěk vypouštěním exkrementů z klávesnice zneužívaje při tom Demokracii,- maje jí plnou kušňu. ...jsem rád,-že se mi J.V. osvětlil... HOWGH.
|
|
|
Rumovník P
18. 9. 2019 13:59
|
Ty jsi Radunko nejen to, co jsi napsala v 1 větě, ale taky notorická lhářka, překrucovačka a fabulátorka. Josef V, pokud vím nikdy nenapsal to o slepici . Že se máš jít učit foti ví všichni dávno, to není třeba ani psát. jenže tvoje agenda je jinde. Prudit a otravovat a dokazovat že máš v 1. větě tvého posledního příspěvku pravdu. "Kvalitář Josef J" - no to se ti povedlo . Myslím, že musí cedit skrz zuby sprostá slůvka, když si čte tvoje oslavné příspěvky. pan Jeřábek je všechno možné, jen ne ješitný hlupák, kterýmu by lichotila tvoje adorace.
Kvalitu webu zajiš´tují fotopříspěvky uživatelů . Každý má myslím tolik soudnosti ,aby vystavil no nej co má i bez neustálého ukazování cesty kýmkoliv.
Tak se v tomto směru taky snaž )
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 14:20
|
|
Napol
18. 9. 2019 15:29
|
|
Josef Vrážel
18. 9. 2019 15:53
|
Radko, na tom vašem odkazu mě pobavilo to o nezveřejněném příspěvku plném sprostých slov.
A poznámka pod čarou, na fotce není bezdomovec.
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 16:01
|
Pane Vráželi, přišel jste se rozloučit, stačilo napsat "na shledanou" a znovu se za nějaký čas vrátit, jak je Vaším zvykem, či "sbohem". Rozepsal jste svůj názor, nedivte se, že ostatní ho taky psali.
|
|
|
Josef Vrážel
18. 9. 2019 16:06
|
|
silence x
18. 9. 2019 16:13
|
Je to k tématu. Rudy napsal svůj názor, de facto odpověď na to, co jste Vy napsal pod Vaší fotkou.
|
|
|
18. 9. 2019 16:35
|
SilenceX, prosím přestaňte!
Dekuji.
|
|
|
silence x
18. 9. 2019 16:49
|
Nerozumím, Dark Enemy. Pan Vrážel mě přímo oslovil. Vás se to netýkalo... .
|
|
|
Josef Vrážel
18. 9. 2019 18:51
|
Radko s Váma je radost diskutovat. Vy totiž netušíte která bije. Píšete něco o mtom, jak jsem se měl rozloučit a pak vrátit...to je mimo téma. Omlouváte se tím, že jste jen dala odkaz na Rudolfovu reakci na mé prohlášení a on to mezitím všechno popřel a obrátil. Prostě zase lže a fabuluje. Pokud bych měl tak myslet jako on, napíšu, že je vztahovačný, protože jsem nepsal o mé odpovědi u Jeřábka, ale o nějaké fiktivní, o které píše on. Má reakce tam byla totiž naprosto slušná a popsala jen některá fakta, která se moc nehodí do krámu. Prostě cenzura jak má být...
|
|
|
18. 9. 2019 20:46
|
Muslim, že to bylo napsáno dost srozumitelně, s odpovědí JV jsme spokojeni a není třeba to dále řešit. Všichni víme jak to je. Má odkazy.
|
|
|
18. 9. 2019 20:47
|
Omlouvám se za ten mobil, ale nechce se mi kontrolovat každé slovo.
|
|
|
18. 9. 2019 23:02
|
PS. To co jsem napsal neznamená, že JV, SilenceX,nebo kdokoliv jiný má pravdu, jen si myslím že to můžeme považovat za uzavřené.
D.E.
|
Hodnocení: |
|
Josef Vrážel
18. 9. 2019 23:07
|
DE, děkuji za uzavření tématu...
|
|
|
18. 9. 2019 23:11
|
Není zač,
|
|
|
subal
26. 9. 2019 18:22
|
Líbí - fajn moment!
|
Hodnocení: |
|