Titulní strana » Kategorie » Abstraktní fotografie //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=206380&cat=&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=206372&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

...nocturno...
A k tomu třeba jednu veselou.


https://www.youtube.com/watch?v=t-gHbuf4-5Y

Autor: vrba-františek
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 5. 4. 2020  Zobrazení: 3052 ×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
l l / \ l l (Vlastimil Pibil)
*** (veteran05)
...nocturno... (vrba-františek)
cb35 (RODURI)
cb34 (RODURI)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
5. 4. 2020 21:25

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kenaf
5. 4. 2020 22:08

Výpek, to není nic pro mne, omluva.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
5. 4. 2020 22:28

Proč se omlouváš? Za názor? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr.P.
6. 4. 2020 00:31

ja tady tu fotku vnimam docela intenzivne. Hudba vyborna. Je skoda ze pod vasi taktovkou jeden josef dostal dozo a druhej spachal sebevrazdu a navic jste znormalizoval komentare pibila a rumovnika, ja to nechapu ale kazde mu to co jeho jest.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
6. 4. 2020 07:30

krásná fotka

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
6. 4. 2020 09:18

Petr.P.: Tohle asi nikdy nepochopím. Nebýt toho, že se někdo snažil vodit zdejší uživatele jako loutky a pak dštil sýru, když někdo nechtěl fungovat tak "jak má", by bylo všechno možná trochu jinak...

Jinak fotka je skvělá. Jedna z nej od tebe. (10)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
6. 4. 2020 09:42

Petr: Že Josef Jeřábek dostal dožo je rozhodnutí pana Lutonského. Dokonce to tu i někde psal. Já jsem udělal to, že jsem úplně na začátku toho všeho přišel k němu na blog a vyjádřil já pohrdání nad tím, že se tu tajně krčí jako Tatonka. Sorry, ale to je prostě nechlapské. Když mne odněkud vyhodí, buď se vrátím s plnou polní anebo mám hrdost a už sem nelezu. Napsal jsem to na jeho blog, mimo galerii. Spustilo se nové odbočování vhumanika, že je práskač etc. A to jsem nemohl nechat být, jednak je můj přítel a druhak to byly lži. To je celý. Že se pak admin rozhodl panu Jeřábkovi prodloužit ban nadosmrti, to jde fakt mimo mě.

Jen to, jak si neustále berete do úst NaPokraji (a nejen vy) by umořilo volá. Ale já jsem naštěstí v tomhle muž zenu a je mi to jedno. Pokraj funguje osm let, vždycky to byl trochu underground a vždycky takový i bude. Má svoje diváky, nikam se necpe, je, co se týče digitální vod, zcela apolitický.

A normalizace Rumovnika a Vlasty Pibila? To si děláte legraci... Jsou to už velcí kluci a mají svůj názor. Já sem jenom vkládám fotky a po svém diskutuju. Jsou tu lidi, co chtějí pana Jeřábka zpátky, to je v pořádku, je to jejich pohled. Ale odpusťte si, prosím, to věčné zatahování do hry všech, co stojí názorově na opačné strašně. Já tady např. o pana Jeřábka nestojím. On vám nevadí do chvíle, než se do vás začne při každé příležitosti trefovat. Pak to začíná být únavné. Je to člověk mocichtivý, manipulativní, znám ho už třináct let a vím, jak fungoval všude, kde nechal stopu. Vynikající až brilantní fotograf, ale běda, jak nejedete podle jeho osy.

Snad jsem vše vysvětlil. Mějte se.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
6. 4. 2020 09:44

Koukám těch překlepů. Pardon, automatické opravy.. Píšu a visí na mně dvě děcka.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
huggo
6. 4. 2020 11:01

Název přesně odpovídá atmosféře fotky ( a nebo naopak Wink )

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
...rouzi...
6. 4. 2020 12:22

Musel jsem se přihlásit, krásná věc!

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jaro-mír
6. 4. 2020 13:09

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
6. 4. 2020 20:07

Fotopoezie; velmi mě oslovila! Thumbs Up! Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
babyvrba
6. 4. 2020 20:11

Super foto

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pajvaj
6. 4. 2020 21:25

6

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr.P.
7. 4. 2020 00:38

na zaklade informaci z ruznych zdroju mam na tuto zalezitost trochu jiny pohled, ale vzhledem k tomu abych nezozdmychal hadky nebudu uvadet dalsi argumenty.
ja su asi mozna muz vicenezenu protoze z me strany to byly jen dve narazky-humor : ))
tady ty dva zminene blogy nenavstevuji a nikdy jsem je pravidelne nenavstevoval, obcas se podivam na nejakou fotku, prectu basnicku a tim to konci.
jj, jj jsem zazil tady na da a predtim na pe, nikdy mi nepripadalo ze by chtel nekoho vodit jako loutku, z me strany spis naopak. jeho komentare byly kultivovane(uznavam ze nekdy trochu huste) a inspirativni, mozna jen pro toho kdo nezustal zabedneny. Panove pibil rumovnika spol vam pochvali i starou backoru nebo max. napisou nezaujala jen proto ze nesnasite jj.Spoustu fotografu prestala publikovat, protoze za soucasne konstakace je to nemozne.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
7. 4. 2020 07:25

kdo to je ,ten JJ ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
7. 4. 2020 09:40

Petře, škoda, že když už se pustíte do celkem slušné debaty, nepředložíte svoje argumenty. Protože všechno, o čem píšete, jsou vaše subj. záležitosti. Máte svůj názor, to je v pohodě. Já si zase ponechám ten svůj. Žít a nechat žít, to je um, který dnes lidem hodně chybí. Mějte se.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Napol
7. 4. 2020 11:42

Petr.P.: Já proti těm "hustým" komentářům také nic neměla. Netrpím přehnanou korektností. O tom ostatním si každý může udělat obrázek sám. Franta má pravdu, že nějaké narážky (ony to nejsou jen narážky, že jo) na pokraj nám mohou být ukradené. Ono to spíš pasuje do skládačky...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
7. 4. 2020 12:07

Když dovolíte, taky se přidám.

1) pokud jde o JJ, neřešil bych to tu už dál ani z jedné ani z druhé strany. Fakt je ten, že Vhumanik za bany nemůže. Už jsem to psal v létě. Ale může za tu mistifikaci tady. Udělal tu chybu, že se přiznal, že je moderátor a to jako jediný. Dalo se čekat že všechno schytá bez ohledu jestli tu jsou i další. je to tým ne? nebo alespoň tak se to bere. To je fakt.

2) To co tu proběhlo kolem Pavla K. byla prasárna na mnohem vyšší úrovni. Odnesl to člověk, který se narozdíl od tlachalů zapojil aktivně do konceptu DA a aktivně o situaci mluvil s Lutonským s úmyslem dát to tu dohromady a pomalu se mu to dařilo.
Zřejmě to byla ta chyba. A také to, že chodí k JJ na blog. To byla asi poslední kapka pro některé. Že? Nemůžu se k tomu víc vyjádřit, protože jsem k tomu přišel po nějaké době a souvislosti byly už promazány. S Pavlem jsem si psal, a nemám nejmenší důvod mu nevěřit, také se známe osobně! Rozepisovat se o tom o co šlo nemá cenu, oni všichni aktéři určitě ví o co myslím.

3) Pořád nechápu, proč když se tu tak háže s bany a rozumní fotonadšenci tu končí jak na běžícím pásu, když tu vulgární provokatéři a tlachalové bez problémů mohou dále fungovat? Ono přátelské upozornění jednoho pána viz. "Pane Pibil, nekažte si to když jste to tak dlouho vydržel" asi hovoří za vše. Ale zdaleka nemám namysli jen VP, oni tu jsou i další, někteří sprostí, někteří slušní, ale o to více jízliví. Tady myslím má i pan Vhumanic s celou gardou dalších moderátorů příležitost zasáhnout. Nebo čekají páni moderátoři pouze na to až někdo zmáčkne červený vykřičník? Není to trochu ubohé?

4) Nepatřím do žádné skupiny, Jeřábka ani Na pokraji, ani VP ani žádné jiné. Takže mně prosím s nikým nespojujte, né že by mě nekdo s někým v poslední době spojoval, ale znám zdejší uživatele natolik, že to očekávám. Takhle to tu nějakou dobu už funguje. A stále víc mi to připomíná dobu před koncem. Ten přijde když se především právě páni moderátoři, to myslím všichni, ne jen Vhumanika nezačnou věnovat také moderování.

Význam:
• moderování

• omezování, mírnění, brzdění, zpomalování

• vedení diskuze, uvádění pořadu

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
7. 4. 2020 12:07

Fotka výborná!

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
7. 4. 2020 12:31

ad Roman: Plně souhlasím s tím, že pana Jeřábka zde nemá smysl řešit ani z jedné či druhé strany.

Jediné, co mě k tomu napadá, je to že, vy věříte svému příteli a já zase svému. Kdo má tedy pravdu suď Bůh.

Mějte fajn den a díky za názor.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
7. 4. 2020 12:32

Pardon, mělo být ad Rostislav Smile

Na jména jsem chabrus.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
7. 4. 2020 13:29

1) Za to, že je někdo administrátorem, se nemusí opravdu stydět! Odměna určitě nepřeváží starosti, které oni dobrovolníci s touto funkcí mají.....
2) I já se ráda podívám na blog JJ - docházím tam pravidelně podívat se na VELMI DOBRÉ fotografie a taky pro inspiraci.... nevidím na tom nic závadného.
3) Pavle, moc mi tu chybíš, ani nevíš jak..... !
4) Lidi, co to s vámi je....?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
7. 4. 2020 14:57

Rostislav Jirků D.E.:Já na 100% souhlasím s komentářem Františka 6.4.2020 v 09:42 hod.

K té větě, kterou zde zmiňuješ(vytrženou z kontextu)jen tolik, že když do mě V OSOBNÍ ROVINĚ "šije" a všemožně se o mě otírá i u cizích fotek" a naváží se do mě často i dost hulvátsky(nejde fakt o fotky)kdejaký pokryec a lhář, včetně sprostých nadávek jednoho nejmenovaného, tak holt někdy nevydržím a taky se adekvátně ohradím/bráním..., což bych zřejmě neměl a dotyční by si pak(možná)i dali pokoj(???). Tomu ale ze zkušenosti nevěřím, protože se zde atmosfera osobní zášti a nenávisti přiživuje některými jednotlivci velice intenzivně(Ty sám jsi v minulosti(Sitra Ahra, Dark Enemy), rozhodně k lepšímu ovzduší na DA též nepřispěl).

Snažím se na blbé provokace nereagovat a snad to vydržím..., protože je mně jasné, že někteří na to, že to nevydržím, přímo dychtivě čekají(včetně Tebe), což je vidět i z toho, že jsi tuto větu použil. Prostě někteří, včetně Tebe, by rádi viděli "mou hlavu naraženou na kůlu", že?

Bylo by nejlepší a naprosto jednoduché, kdyby jsme se všichni zdrželi osobních útoků, šíření zášti, nenávisti a obviňování z Bůh ví z čeho a věnovali se tady vkládání fotek a komentářům a diskusím výhradně k fotkám a focení. Pokud ne, tak to tady bude dál "začarovaný kruh" ze kterého není východisko(leda snad jediné a to je zánik DA, protože tohle snad nemůže nikoho normálního bavit a není se co divit, že mnozí jsou v této atmosfeře pasivní).
Začněme každý sám u sebe + moderátoři mají v ruce moderování i případné sankce přes Administrátora, pokud si někdo stále nedá říct.

Prostě KAŽDÝ má právo na DA vkládat fotky a svobodně(slušně a bez osobního napadání)komentovat FOTKY ostatních, případně je ohodnotit. Je na tomhle něco složitého?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
7. 4. 2020 15:34

VP, nekažte si to, to co jste napsal je úplně zbytečné.
FM, ano přesně tak jsem to myslel, je dobře že svého přítele bráníte, ale tím to končí. Celý problém je mnohem složitější. Je v tom mnohem víc lidí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
7. 4. 2020 16:22

Díky, subal...

Myslím, že celkově chybí lidem vzájemná úcta a respekt. Uvědomme si, že každý jsme unikum s vlastním pohledem a zkusme, jeden příklad za všechny, být tolerantní ke vkusu a komentářům druhých. Co se líbí mně, nebude se líbit jinému. Je proto špatný a hodný pohrdání? Není.

Jasně, cílím to na Vlastu Pibila. Mně prostě vadí, jak ho všichni chytáte za slovo. Vlasta je technokrat, jeho pohled na fotografii je mi často vzdálený ve smyslu, že "by řezal" to, co dělá fotku fotkou. No a co? Jsem rád,že tu Vlasta je a rozhodně tu napáchal míň lidských škod než vy, co se mu posmíváte.

Jen názor. Buďte dobří Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
huggo
7. 4. 2020 16:58

Chtěl jsem připsat svůj názor, ale františek vystihl podstatu problému, jak ho vnímám i já. Takže to již nebudu dále rozvádět.
A to jeho heslo-názor je více než aktuální.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vhumanik
7. 4. 2020 17:24

Rostislav jen pro pořádek: fce moderátora jsem se vzdal a už dlouho ji nevykonávám a už nikdy vykonávat nechci. Psal jsem to všude možně a doufám že to píšu naposled...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
7. 4. 2020 17:47

FM, mě nevadí, že tu je Vlasta, nevadil mi ani Jeřábek, nevadí mi nikdo, Vadí mi vícemetrový systém. To je všechno.

Pokud jde o Vlastu, je to technokrat, to neznamená, že nemusí mít pravdu, ale ono to je tak, že já mám pravdu. Ale to je spíš úsměvné než špatné a je to důvod proč si ho tolik lidí dobírá. Takže pokud někdo takový nechce aby si ho někdo za toto dobíral, není nejlepší začít u sebe? namísto poukazování, případně mačkání červeného vykřičníku, nebo ještě líp, radě přímo psaním emailové adresy na Lutonského?
nevím jestli to dělá a je mi to fuk, je to jen univerzální příklad.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
7. 4. 2020 18:16

Vhumanik, v podstatě to psát nemusíte, mě je to jedno. Já bych raději, kdyby se každé prdnutí tady nebralo jako urážka důvod k banu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MSD1
7. 4. 2020 18:53

I když to není můj šálek kávy, ta fotka sam mě hodně oslovila! A průvodní hudba to ještě podtrhla. Přesto si myslím, že ten rámeček je necitlivý a kazí celek :-)

A měl-li bych se ještě vyjádřit k diskuzi, vadí mi, že se příliš často nebavíme o fotce, ale moralizujeme. Je to asi kruté, ale když blbec udělá desítkovou fotku, nebude desítková?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hotmandarin
7. 4. 2020 19:19

Fotka je mimořádná...

K těm různým hádkám tady jsem se už někde vyjádřil, ale bohužel ona diskuse pod fotkou byla vymazána, takže je ve zkratce:

Česká amatérská fotografie je malý rybník, spousta lidí se vzájemně zná, ale panuje v ní a vždy panovalo zbytečně mnoho půtek, zlosti a zlé krve. Taky mě štve, že lidé mají tendenci velmi rychle odsuzovat a škatulkovat na základě velmi chabých, neověřených, rychlých dojmů či informací. Různé ty partičky, Pepa proti Jyrkovi a Jyrka proti Frantovi a ostatní ať se přidaj... Tohle by měla být radost a ne deníček křivd a záští. Ale už jsem se s tím smířil - bylo to tak vždy a je to bohužel v povaze lidské. Druhá věc, která zde hraje roli - když to někde vře nebo stoupá tlak, udělat krok zpět. Řeší se tu opravdu malichernosti. Ač se vám to možná nezdá, člověk nemusí hned na všechno reagovat, bouřit se, vidět za vším spikleneckou teorii. Ano, jak říkáš Františku, chybí respekt k druhému - ale jsme velcí kluci a nemělo by nás rozhodit, že někdo si někde na svém dvorku odplivl... nestojí to za neustálé hádky a řešení donekonečna. Co mě opravdu mrzí, že tu přestal publikovat Pavel Klásek, jehož fotky a komentáře jsem si oblíbil. Nu a konečně: DA je velmi malý dvoreček. Někteří mu z důvodů, jež jsou mi zcela neznámé, přikládají nějaký monumentální význam - soudě dle toho, že tu donekonečna řeší jakási pravidla a spiklenecké teorie. Je to přesně naopak. Je to takový malinkatý český kurníček, pár kusů drůbeže, sem tam nějaký ten kohoutek. To je celé. Vezměte si zdeformované sklíčko, podívejte se skrze něj na tyto stránky a možná uvidíte, jak se na vás to DA šklebí a pitvoří se. V zásadě je to k smíchu, ale někdy mě ty neustále půtky, "co ten, s kým je a proti komu je?" už unavují. Dost možná bude tento komentář smazán, tak ho raději rychle sdílejte! :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kenaf
7. 4. 2020 19:30

hotmandarin: Naprostý souhlas. Měla by vítězit kolegialita, bez zášti a osobních ambicí ovládnout naši českou louži.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kenaf
7. 4. 2020 19:38

a pro vrbu-fr: Naprosto souhlasím s vaším posledním odstavcem. Není třeba žádného, tím méně obrautoritativního "vůdce".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MSD1
7. 4. 2020 19:48

Kenaf - kolegialita předpokládá vzájemný respekt a úctu. To není reálné. Stačilo by, abychom se bavili o fotkách, jejich směrování a tak, a ne o autorech.

Ocenil bych, kdyby mi napsali, že je špatná kompozice, světlo, ostrost a tak. Ale trošku mě mrzí, že mi místo toho píší, že jsem úchyl, narcis, magor a tak :-)))

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
7. 4. 2020 20:34

Chlapci, pojďme se domluvit, že se pokusíme bavit o fotkách jako takových.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr.P.
8. 4. 2020 01:24

vrba-frantisek: Ja v tech vasich komentarich vidim docela zasadni rozpor. Nejdriv docela nechutne odsoudite lidsky jj, potom pisete neco o zenovem nadhledu, pokracujete populistickou stati o tom jak ma kazdy pravo na svuj nazor, ze lidem chybi vzajemna ucta ...atd. a zavrsite uderkou vyzyvajici chlapce aby se bavili jen o fotkach, docela mrazive usmevne. homandarin napsal krasny komentar, ale v zasade je v nem to co uz si spoustu lidi uvedomuje delsi dobu. nic konkretniho, jen prazdne fraze. Jen stale dokola, ty stejne fraze jak by jsme se meli chovat, kde steka pes a kde mnouka kocka. Tady a ted neni podstatne co se stalo, jak se mame chovat, ale jaka je soucasna situace. Divak se rad podiva na underpoetickou zacouzeninu, nebo na topabstrakt, mene uz na nekvalitni fotky z vyletu. narocnemu divakovi mozna chybi fotky od jj, paklika, azhar,rudych... Zkuste se zamyslet nad tim proc uz tady nejsou, proc nevystavuji svoje fotky.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
slavusa
8. 4. 2020 07:25

musel jsem zkoumat.. je zajímavá. míň světla

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
8. 4. 2020 08:20

Uff, naposledy k tomu něco píšu.

A nenapíšu k tomu nic.

Domluvil jsem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
8. 4. 2020 16:22

Petr P : tak se zamysli, proč tu ti zmínění nejsou a napiš to konkrétně. Tou trucovitou pózou , co jsi tu v posledních dnech zaujal a planými tlachy o ničem tady úrovneň nezvedneš. A přestaň určovat na co se sem kolemjdoucí chodí ve skutečnosti dívat a předepisovat co je a co není pro tuto veřejnou galerii povoleno vkládat. Jestli tvou uměleckou duši uráží, že jsi to mimo jiné ve společnosti turistických cvakalů, jako je Pibil a Rumovník, o které máš obsedantní potřebu se opakovaně otírat, tak sem prostě nelez. je to velmi prosté

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
No21
10. 4. 2020 16:55

zaujala dosti... ☼

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr.P.
23. 4. 2020 00:39

a to ja jsem jeste nedomluvil, protoze z boje jak je vseobecne znamo se neutika. spojenectvim tech dvou kasparu a dalsich podkasparu co neumi fotit a nikdy se fotit nenanuci pohrbivate tuto galerii zaziva. mam dojem ze uz couha ven jen prostrednik : p

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
23. 4. 2020 11:53

ty jsi normální namyšlený blbec Petře P, vidím to prostě a jednoduše. Pznal jsem to už dřív z některých sebevědomě namyšlených reakcí, když jsem ti něco napsal k fotce a te´d jsi to korunoval definitivně.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
23. 4. 2020 15:23

Jerabek23. dubna 2020 12:20
Tak ono to vypadá, že systémově Ti co včas nenaskákali do té nové svazácké organisace a nezpívají ty správné častušky mají terče nad hlavou a jsou namyšlení blbci :-)

Pane Jeřábku, co to proboha pořád melete s prominutím ? Ještě není léto, aby Vás omlouval úžeh. Otvírám si váš web, abych s údivem a pobavením zjišťoval, jaké otevřete téma, aby to znovu sklouzlo na ukřivděné nářky nad DA a jejími uživateli. Prý svazácká organizace a častušky. nevidím tady nikoho, kdo by někomu někam lezl …. Vyrazili Vás, to se stává, mně se to stalo jinde taky. Já jsem s vaším vyhazovem a i jiní taky, věřejně nesouhlasil. nemyslím si že by to byla číkoliv zásluha. Bylo prostě období, kdy toho bylo moc. Scénář byl pořád stejný. VP něco napsal, cokoliv , vy jste ho utřel, VP začal obhajovací tirádu, a další se přidávali. tak to šlo v podstatě pořád dokola. na mušku se vám dostávali i jiní, no a když došla řada na moderátory a nejvyššího, tak prostě hrnec přetekl. To nemusel nikdo bonzovat a zpívat častušky, to bylo zjevné na první pohled. Někteří další odešli sami, možná ze solidarity s váma, jiní, že se nechtějí špinit s matlaly a turisty, kteří tu te´d jsou, jak podle vašich slov s grácií vyjevil Petr.P.
Komické mi přitom příjde, že někteří, co to tady označují za trávník s exkrementy, publikují na Zeropixelu, což je vyloženě květinkově turistický portál. No takový je život.
Tak už se z toho traumatu, že to tady neřídíte vzpamatujte a nachovejte se jak náš hradní pán, pro něhož jsou dobří jen ti, co mu lezou někam. S pozdravem Čest práci, za svazáckou organizaci Rumovník P

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
23. 4. 2020 16:45

Já bych ještě dodala:


Čiň čertu dobře, peklem se Ti odmění....

Kdo se zlem zachází, ten zlem schází....

Kdyby ten obecní pracovník věděl, k čemu byl propůjčen jeho portrét, ten by se divil....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr.P.
24. 4. 2020 00:14

subal: moc dekuju za zastani, ani jsem s tim tady uz moc nepocital... jen si myslim ze tahat do toho satanase je uz prehnane, obzvlast v dnesnich casech. ja to spojenectvi vnimam jako zajice a kozu Smile
https://www.youtube.com/watch?v=M3B6avUsOFA

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vrba-františek
24. 4. 2020 09:34

Nebudu mluvit za subal, ale pobavilo :D

Buď jste dost špatný ironik anebo úplně blbej.

Mně to zas připomíná starou bajku o jeřábu ptačím, syslu obecném a polním klasu.

" Jeřáb se jednoho dne rozhodl, že už neponese svoje ovoce a začal trouchnivět a hnít. Trvalo to ale příliš dlouho. Tak se rozhodl. Do jedné větve uchopil pilu, do druhé sekyru a během několika málo chvil se sám podťal. Ještě, když tělo jeho kmene padalo k zemi, volal tenkým hlasem: 'To ti zlí dřevorubci, ti dřevorubci, pomoc!' Zaslechli to jeho přátelé, polní klas a sysel. Sběhli se k mrtvému kmeni a zděšeně zvolali:'Ti zlí dřevorubci!' A pak běželi krajem a dětskými hlásky vše zvěstovali."

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Petr.P.
24. 4. 2020 10:38

no ale to je krasna bajka, ja myslim ze ostatni svazactvo bude aplaudovat vestoje, gratulace Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
huggo
24. 4. 2020 10:49

vrba-f. - Taková alegorie vydá za deset stránek. Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
24. 4. 2020 11:16

Z mého pohledu trefná bajka s poněkud trpkou příchutí..... Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sluník
13. 5. 2020 16:04

Teskně
Temně
Tklivé.

Jen diskuze pod ní:

;((


Snad pravdu má:

Sine spirituosa,-non est vita...

takž přeji výdrž medvědí...

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
Výrobce fotoaparátu: OLYMPUS IMAGING CORP. Model fotoaparátu E-520
Název souboru: nctrn.jpg Velikost souboru: 195554 B
Datum/čas souboru: 2020:04:05 21:06:21 Datum/čas snímku: 2020:04:01 18:05:46
Rozlišení: 860 x 690 Blesk: ne
Ohnisková vzdálenost: 30,0 mm Expoziční doba: 0,025 s (1/40)
Clona: f/9,0 ISO: 200
Vyvážení bílé: Auto Měření expozice: pattern
Exposure: manuální Typ expozice: manuální
JPEG Quality: 100