Titulní strana » Kategorie » Ostatní //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=208966&cat=all&ppuser=92127&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=208891&cat=all&ppuser=92127&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

. . .

Autor: navyy
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 10. 12. 2020  Zobrazení: 1436 ×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
. . . (navyy)
. . . (navyy)
. . . (navyy)
. . . (navyy)
. . . (navyy)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Danvlk
10. 12. 2020 14:06

Šmíráku. Smile!

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
10. 12. 2020 17:35

a čo to tam robítě s hentým oným sůdruh slobodník ?

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
10. 12. 2020 17:54

když musíš, tak musíš

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
10. 12. 2020 18:51

Já si nemyslím, co si myslíte vy.....v závětří se pokouší zapálit cigárko! Smile!

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
10. 12. 2020 19:01

já si taky nemyslím, co si myslíte vy ... hrajou na schovku a on pyká zrovna

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
10. 12. 2020 19:03

nebo piká Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Danvlk
11. 12. 2020 00:02

To musí být hodně dlouhé cigáro, když drží zapalovač u pasu. Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
honzj
11. 12. 2020 07:10

A zrovna u kostela

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dadakovas
11. 12. 2020 12:56

Smile

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jovral
11. 12. 2020 15:15

Kdysi jsem měl někde debatu s velmi dobrým fotografem, zda je , nebo není etické fotit močícího člověka. Já si myslím, že na tom nic neetického není, když už se ten člověk rozhodne takto močit na veřejnosti a fotka je ještě i z určitým vtipem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MSD1
11. 12. 2020 16:43

Fotka zábavná a fajn. Z pohledu etického - to je velmi individuální. Já nejsem puritán, mám i tady fotky nahého muže :-) Z mého pohledu - pokud by to byla aranžovaná fotografie, príma, pokud je to ale streetovka, je to pro mne neetické.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Azhar
11. 12. 2020 18:10

všem, kterým se zdá být tato fotografie za hranou čehosi, mohu jen doporučit se trochu vzdělat v oblasti dějin fotografie... jako se vyvíjí fotografie jako taková, tak se mění i pohled na její jednotlivé žánry (tzn. i na dokument) kdysi v prvním ročníku mého studia na univerzitě nám Vláďa Birgus kladl na srdce abychom se v dokumentární fotografii vyhnuli dehonestaci fotografovaných. v podstatě tím myslel nejzazší situaci - fotografie tváře mrtvého... stačí se ovšem podívat třeba na současné vítěze wpp - např. rok 2012 kategorie současné problémy - 3. místo (Pedro Pardo) viděla jsem v bratislavě na měsíci fotografie a málem jsem hodila šavli... já to mám nastavené jinak, považuji se za fotografa pokračující v humanistické fotografii, ale neexistuje jen jeden pohled na věc... tohle je nevinný čajíček (myslím co se týče etiky...)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jovral
11. 12. 2020 18:55

Tak ti Evo pěkně děkuju za utnutí debaty, kterou jsem tu chtěl vyvolat Smile. měl jsem nachystány i nějaké příklady, ale už na to dlabu.
Ten názor Birguse mě překvapuje. Vždyť v každé knize solidního dokumentaristy najdeš fotky zesnulého.
No a pro mě je na švli už Inferno od Nachtweye...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MSD1
11. 12. 2020 18:58

Azhar - to je zajímavé téma. Věřím, že fotka Pedra Parda je dokument, stejně jako tato. Přesto vidím rozdíly. Pedro Pardo (doufám) vyfotil otřesnou skutečnost. Vizuálně nehezkou, odpodivou, ale o to více působivou. Tato fotografie také zachycuje skutečnost, nijak otřesnou, nijak působivou, s lahodnou kompozicí, lehce humornou a zejména dehonestující. Pedro Pardo si svoji cenu zaslouží. Tato je (v mých očích a pokud není aranžovaná) ubohá. Ale jak jsem napsal, etický pohled je velmi individuální.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
shimmell
11. 12. 2020 20:23

https://galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=176918&ppuser=86733
https://galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=158651&ppuser=86733
tohle jsou moje, které jen velmi těsně přelezly přes můj filtr
a jak píše Eva... tohle není nic, čajíček
myslím od toho krvavého nechutného WPP o němž píše Eva, se na ty vyhodnocené šílenosti ani moc netěším, ble, vůbec jsem to nepochopil proč je třeba oceněná fotografie letícího těla sebevraha, který vyskočil z okna

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MSD1
11. 12. 2020 20:33

shimmell - ty tvoje fotky jsou fajn. Jsou zábavné. Nejsou čajíček, jsou prostě jiná kategorie, to nemůžeš srovnávat. To nechutné krvavé WPP není o fotvce! Je to o sdělení! Je to o poslání fotografie! Zkus se ještě zamyslet :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
shimmell
11. 12. 2020 20:47

poslání nemůže být nadřazeno etice, v těchto případech. "poslání" se lehce zvrhává v senzacechtivost, bulvár, komerci.
najdi si ty fotografie, ať víš o čem je řeč

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MSD1
11. 12. 2020 21:02

shimmell - tady se rozcházíme. "Poslání" a "etika"! Podle mého názoru, má-li fotka mít vůbec smysl, musí naplňovat "poslání" dnešní fotografie. Musí upozorňovat na společenské problémy. I když to není estetické! Právě tím je to etické! Máš pravdu v tom, že se to může zvrhnout v senzacechtivost, bulvár, komerci. Třeba jsem naivní, ale ta fotka Pedra Pardo mě prostě oslovuje více než chlápek znesvěcující svatostánek :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
navyy
11. 12. 2020 21:16

není zřejmé,že je to svatostánek a co když se ten člověk modlí....ta fotografie má v sobě kontext alespoň jsem se o t tedy snažil, takže z toho nedělejte Bůh ví co nemorálního ...kdyby tam byla značka zákaz stání to by byl asi poprask

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MSD1
11. 12. 2020 21:35

navyy - já z toho, že ten člověk močí u kostela nic nemorálního nedělám. Všimni si, prosím, komentářů výše. Shodují se na tom, že je to kostel a močící muž. Tato skutečnost mě neuráží. Uráží mě, že jsi to fotil a publikoval. A hrozně mě uráží, že to někdo přirovnáná k "opravdové" fotografii Pedra Parda.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
navyy
11. 12. 2020 22:46

Mě to neuráží,tvůj názor respektuji víc k tomu nemám co říct.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Josef Šálek
16. 4. 2021 23:22

o této jsme mluvili ...

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
17. 4. 2021 09:28

Souhlasím, že komentáře mají být pod fotem, kterého se týkají.....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bartis22
20. 10. 2021 18:44

prostě když musíš tak musíš prostě ze života

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie