Alesh.Rocker
17. 10. 2008 15:24
|
dobře cvaknuto a softěno .
|
|
|
zdenek-dvorak
17. 10. 2008 15:31
|
Od cesty z města 3 nejlepší foto
|
|
|
pixies
17. 10. 2008 15:34
|
až když si to člověk přiblíží vidí toho psa i ten pohled...
dobrá
|
Hodnocení: |
|
17. 10. 2008 15:41
|
je to dobré
|
|
|
Dirtmaniak
17. 10. 2008 16:10
|
|
Hodnocení: |
|
lennyl
17. 10. 2008 16:13
|
uplne ti zapasovali do kompo ti ludia po bokoch,parada
|
Hodnocení: |
|
Kratasek
17. 10. 2008 16:15
|
|
Hodnocení: |
|
martin74b
17. 10. 2008 16:42
|
|
Hodnocení: |
|
Betta
17. 10. 2008 16:46
|
dvojté wow
|
Hodnocení: |
|
clona
17. 10. 2008 17:19
|
|
Hodnocení: |
|
back
17. 10. 2008 17:48
|
je to dobrý, ale že seš to ty, tak vejš nemůžu
|
Hodnocení: |
|
17. 10. 2008 18:22
|
Back: Myslím, že teď to je nanejvíš nevhodné. Přece nejde o body.
|
|
|
17. 10. 2008 18:23
|
Hodnotíš fotku a nebo člověka?
|
|
|
back
17. 10. 2008 18:31
|
Rostislav: napsal jsem, že je to dobrý. Body dávám v jeho intencích.
|
|
|
Strider...
17. 10. 2008 18:35
|
heh, ty jsi ze Šumperka? jsem se teď proklikal na web tvýho bráchy... a koukal jsem, protože ho (nepřímo) znám...
jinak fotka dobrá...
|
|
|
Vojen Benda
17. 10. 2008 18:39
|
Senzační reportáž, perfektní moment, za ty dva bezdomovce (znám je, jsou všude a mají jen sebe a to pivko) nemohu jinak..
|
Hodnocení: |
|
pucek
17. 10. 2008 18:41
|
Tohle je opravdovy "WOW efekt". Fakt supr.
|
Hodnocení: |
|
nanospider
17. 10. 2008 19:06
|
dobré...skutečně dobré :-)
|
|
|
Peter Olekšák
17. 10. 2008 19:46
|
Ako vidím, fotky so sociálnou problematikou sú teraz v móde. Ten nápis si tam dopísal v kompe?
|
Hodnocení: |
|
Lenoura
17. 10. 2008 19:50
|
|
kozakm
17. 10. 2008 20:07
|
Strider: přímo ze Šumperka ne
|
|
|
Strider...
17. 10. 2008 21:19
|
tak okolí? možná jsme sousedi
|
|
|
mila...
17. 10. 2008 21:23
|
pěkný ale taky je trochu mázlej
taky je tam flek
emoce +
|
Hodnocení: |
|
kozakm
17. 10. 2008 21:29
|
Strider: kdyžtak po mailu (viz můj web)
|
|
|
Gallileo66
17. 10. 2008 22:51
|
Myslel jsem si že prostě tvojí fotku přejdu... po tom všem co tady člověk vidí... ale nejde to je dobrá a myslím si že je jedno co píšeš za voloviny, fotky máš dobrý tato je opravdu dobrá...
|
Hodnocení: |
|
giomdesampre
17. 10. 2008 22:54
|
Hezká nejsem jako Vy hodnotím abych dělal druhým radost a nejsem ani mstivý ještě se máte hodně co učit a když se snímkem nesouhlasíte nekažte to hodnocením.Přeji Vám hezké fotky a trochu více moudrosti
|
Hodnocení: |
|
Lan007
17. 10. 2008 22:57
|
|
Hodnocení: |
|
tomaserban
18. 10. 2008 01:06
|
|
Hodnocení: |
|
znamy kritik
18. 10. 2008 10:03
|
|
Hodnocení: |
|
distichon
18. 10. 2008 13:39
|
|
Hodnocení: |
|
18. 10. 2008 14:15
|
Nic proti Vám, ale jste mstiví šašci. Tí kterých se to týká určitě vědí o kom je řeč. O některých jsem měl moc dobré mínění. Škoda.
|
|
|
znamy kritik
18. 10. 2008 16:27
|
Drzý spratek kozak, který děli uživatele podle toho, jaký mají původ (jsou z východu nebo ze západu) nemá dostávat žádné body. Měl by dostat přes držku
|
|
|
18. 10. 2008 17:13
|
Nesouhlasím s tím jak se chová, ale vy co mu teď shazujete tuto fotku jste stejní. Já taky dostal od něj za 2 a trhá mi to žíly? Pokud vám vadí nízké body, zakažte bodování. nebo hodnotíte fotografie podle fotografa? Je to stejná ubohost, jako dávat body podle toho jestli jste ze západu, nebo východu. Myslím, že to hodnocení se tu pořád ještě neodvijí podle toho jestli je fotka dobrá a jak působí na člověka,ale podle simpatijí a antipatií zdejších uživatelů. Přečtěte si např. pana Záhorce: http://fotozaho rec.cz/o_mne.htm . Myslím, že má pravdu. Osobně asi začnu brát průměr tak za 5b. což není špatné a myslím, že je to i vyze tvůrců této stupnice. Prostě dobrá fotka za 5b. nadprůměrná 5-8b. a Fotka která mě dostane 8-10b. Částečně to tak dělám už teď, ale těm nižším hodnocením se vyhýbám. Asi začnu. Dyť tu nejde o body přece. Jde tu o to abychom se přiučily. Podívejte co tu prošlo vynikajících fotografů a už je tu nepotkáte, právě kvůli zdejší neschopnosti příjímat krytiku. Místo nich se tu oběvuje čímdál víc cvakačů co si koupí za pár tisíc zrcadlo a hned tady poští moudra typu těsné, přepaly apd. Jednou jsem tu potkal fotku focenou u moře v protisvětle s bleskem. Byla na ní modelka v plavkách a byla od písku. Vynikající kompo a zpracování. To jste měli vidět tu krytiku od zdejších uživatelů. Pak ta fotka vyšla na titulní straně jednoho časopisu a vyhrála v jedné prestižní soutěži. Tady tenkrát měla cca. 6b. A komenty typu těsné, kácí se apd. Myslím, že je škoda, že lidé kteří něco umí tuto galerii opouští právě kvůli takovým, co místo aby se zamysleli nad sebou, krytizují jiné. Martin Kozak má svůj stil focení o čemž si může většina zdejších uživatelů nechat jen zdát. Fotí výborně a nebrání se odvážným nápadům a kompozicím. To jakou má povahu, novlivní můj pohled na jeho tvorbu. Stejně tak na někoho jiného. Mám svou hlavu a svou hrdost, na to abych hodnotil něčí dílo, podle toho jestli mi dá 1 nebo 10.
Tak zatím a dobré světlo.
|
|
|
zdenek-dvorak
18. 10. 2008 17:28
|
Musím souhlasit s Rostěm. Já mám zakázané hodnocení už dlouho a vůbec mi to nevadí. Píší ti co chtějí a ti ranhojiči ke mě nechodí. Je pravda, že si za to kozák může sám, protože nikomu nemaže med kolem huby a je hodně rázný. Ale i kdyby tu bylo co se fotografie takových autorů desetkrát tolik pořád jich tu bude málo...
|
|
|
18. 10. 2008 17:38
|
|
zdenek-dvorak
18. 10. 2008 17:41
|
Už jsem si to opravoval a letmo koukal
|
|
|
ppeppe
18. 10. 2008 17:42
|
nie je o com fantazia z ulice
|
Hodnocení: |
|
18. 10. 2008 19:18
|
|
Peter Olekšák
18. 10. 2008 20:33
|
Rostislav Jirku:
Ak je komentovanie v štýle kozakm "fotka blbá stejne jako autor"
http://galerie.zive.cz/showphoto.php?photo=71992&limit=recent podľa teba konštruktívne a korektné, tak potom máme odlišný názor na to ako má kritika užívateľa tejto galérie vyzerať. Nejde o ojedinelý prípad, kozákovo vulgárne, arogantné a rozhľadovo zúžené výlevy sú v tejto galérii veľmi bežné. Za normálnych okolností by som si jeho fotky pravdepodobne nevšímal (šport ma vôbec nezaujíma), ale keďže sa unúva opľuť každú fotku, čo sem vložím, po nejakom čase, keď som si vravel, že ho to prejde, som si povedal, že stačilo.
Teraz ešte k fotke: bývam na Spiši, kde zašlá sláva kráľovských miest je poprepletaná osadami chatrčí najchudobnejších ľudí slovenskej spoločnosti. Táto fotka je len slabý odvar s pozlátkom toho, čo vidim skoro denne v reále na vlastné oči.
|
|
|
18. 10. 2008 20:38
|
Vým jaký je a co si myslím to jsem napsal a trvám si na tom. Asi jsi nečetl pozorně.
|
|
|
Peter Olekšák
18. 10. 2008 21:02
|
Rostislav Jirku: tak si trvaj, ja si myslím svoje a podľa toho sa zariadim.
|
|
|
nanospider
18. 10. 2008 21:11
|
myslím, že M.Kozakovi určitě nejde o známky...není přece Filatelista a Fotograf..
myslím, že M.Kozák by si měl vypláchnout prsty než něco napíše..protože je to někdy někdy "pjeknej hnúj"... čeho si cením je asi jeho odvaha psát co píše a na web dát svou skoro adresu :-)
...a až se mně nechce, ale musím: M.Kozák jako fotograf je velice dobrý !!!!!!!!
|
|
|
nanospider
18. 10. 2008 21:15
|
|
Hodnocení: |
|
18. 10. 2008 21:51
|
|
Vojen Benda
18. 10. 2008 21:58
|
Je to tu zase - evergreen - persona versus kumšt... Jednou jsem tady psal o schopnosti překročit svůj stín... Od Kozaka jsem to taky jednou schytal a na jeho osobu mám svůj názor, ale už jsem tu zahlédl i několik docela dobře míněných komentářů,které jsem zrovna od něj nečekal. Ale Rosťa má pravdu, dobré foto je dobré foto, bez ohledu kdo je udělal. Fakt je, že KM tu má víc dobrých fotek než dobrých komentářů a řadu z vulgarit si mohl odpustit... Ale to je už o tom překračování vlastního stínu, což ne každý dokáže... Apropo, Peter, co takhle přinést něco z těch cikánských sumů (znám je a ty bys to jistě uměl odfotit), mohl bych přinést něco podobného ze středních Čech... Třeba by ti i Milan dal body...
|
|
|
Gallileo66
18. 10. 2008 22:07
|
Čím dál víc mám pocit že tady už ani nejde lidem o fotky. Na výstavu Jana Saudka by asi šli všichni a hlasitě by obdivovali barvy a tlustý zadky modelek... a neuvědomovali by si že je to vcelku arogantní hajzlík. Totéž platí i o Martinovi. Už jsem psal že nesouhlasím s jeho názory, ale jeho fotky jsou dobrý a jestliže se s tímto faktem nechce někdo srovnat, oak by si měl probrat co mu focení přináší. Blbý hlasování dobrý fotky nesvědčí o tom, jaký je kdo fotograf ale jaký je hlupák... A nejde jen o kozáka, jde o víc fotografů v této galerii, kteří mají fotky dobré a jen pro to že napsali svůj názor a hlasovali tak jak to vidí oni jsou ti špatní a dobrá fotka se potom shazuje někam do ztracena...
Souhlasím s Rosťou a nanospiderem, to hodnocení té fotky je špatné kvůli jménu a ne kvůli fotce samotné... A vcelku mi to znechucuje trvání v této galerii
|
|
|
papito
18. 10. 2008 22:09
|
|
Hodnocení: |
|
Peter Olekšák
18. 10. 2008 22:34
|
Vojen Benda: držím sa jednej pravdy - môžeš byť akokoľvek dobrý v akejkoľvek oblasti, v prvom rade musíš ostať človekom. Schopnosti a zručnosti (aj fotky)sú u mňa na druhom mieste.
Čo sa týka fotenia ľudí na okraji spoločnosti - nevenujem sa tomu, lebo to sa dá robiť alebo úplne, alebo to podľa mňa nemá zmysel robiť pre efekt.
|
|
|
Vojen Benda
19. 10. 2008 01:33
|
Peter: Nesměšoval bych ty dvě věci, tedy hodnocení člověka a hodnocení nějakého díla, jím vytvořeného... Navíc je daleko větší pravděpodobnost, že se spleteš v hodnocení kvality člověka než v hodnocení díla, zejména pokud jsi trochu znalý profese. V hodnocení lidí se často spletou i špicoví odborníci, což se třeba u fotografie zpravidla nestane. Měl jsem v práci chlapa,naprosto ničemného, kterého jsem docela rád na jeho žádost poslal na exponovanou misi. Z nevinné mise byl obrovský průšvih, celá skupina se dostala na dlouhý čas jako rukojmí do krajní situace a ten budižkničemu se projevil v extrémních podmínkách jako statečný, nezištný a velice obětavý člověk. Někomu zkrátka jen trvá déle než se stane dospělým a třeba k tomu potřebuje i nějaký extrémní impuls. Tady na Aréně o tolik přece nejde, tak se zkusme chovat jako dospělí. Pokud to někdo nesvede, nedá se nic dělat, je to znak nedospělosti, ze které ještě může vyrůst nebo hold zůstane malej člověk napořád. Ale to je jeho problém, ne?
|
|
|
Vojen Benda
19. 10. 2008 01:53
|
A ještě něco - focení lidí na dně není moje hoby a ani se v tom nevyžívám, ale už jsem viděl bídu , kterou si u nás ani neumíme představit. Fotografoval jsem to s velmi špatnými pocity ale nutkalo mě to, bral jsem to jako dokument nebo spíš jako svědectví... Dnes chápu reportéra (a kus reportéra je v každém, kdo někdy vzal kameru do ruky, ať už šlo o vesnickou zabíjačku, nebo bezdomovce se zablešeným pejskem a pivem) který za hladomoru v Biafře nafotografoval umírající černošské dítě se supem, čekajícím opodál. A taky chápu, proč tento fotograf po čase spáchal sebevraždu. Fotka obletěla svět a asi trochu postrčila situaci potřebným směrem. Buďme tedy rádi, že tady můžeme dávat svědectví jen o krásných holkách, západech slunce, horách, pavoucích či momentech z boxu nebo fotbalu a užívejme si to... A pokud se stane, že náš více či méně povedený obrázek s někým pohne natolik, že řekne -to je ale fantastické, to mi něco říká nebo to se mnou něco dělá - buďme rádi, tím líp... Možná to nic neznamená, ale možná je to první malinký krůček k tomu velkému fotografovi z Biafry... (No ale fuj, to jsem se zase rozkecal... Mějte trpělivost se starým dědkem prosím...)
|
|
|
Peter Olekšák
19. 10. 2008 08:07
|
|
janosec.jiri
19. 10. 2008 16:31
|
Pane Kozakm, na to, jaký jste hulvát, tak jste mě touhle fotkou dostal. Parádní!
|
Hodnocení: |
|
verah
19. 10. 2008 18:52
|
|
Hodnocení: |
|
grebson
19. 10. 2008 19:24
|
já s tímhle pánem mám taky osobní problém,ale foto je výborný a nemíchám jabka s hruškama.............
|
Hodnocení: |
|
nazty
19. 10. 2008 20:53
|
|
Hodnocení: |
|
mrazakkkk
19. 10. 2008 21:09
|
|
Hodnocení: |
|
Marcel Filo
19. 10. 2008 21:19
|
Pre tých, čo tu obhajujú kozáka: nikdy som nehodnotil jeho fotky, ale pár krát som sa o ňom vyjadril pod fotkami tých, ktorých urážal, že je hulvát, a váš "chrabrý" kozák sa mi odmenil tým, že mi podával 3 na väčšinu mojich fotiek. Oplatil som mu to? Nie, ten úbožiak mi za to nestojí. Nevravím, ako fotograf je dobrý, ale osobnostne je to primitív. V živote som prišiel na jednu vec - väčšina ľudí, ktorí niečo vedeli fakt dobre, boli až prekvapivo skromní!!!
|
|
|
Grimjaur
19. 10. 2008 23:24
|
|
Hodnocení: |
|
Migg
20. 10. 2008 07:55
|
Výýýborná...jediné co bych - zaretušovál tu stopu po prachu na snímači v modré ploše s nápisem WoW - vpravo)...
|
Hodnocení: |
|
irmo
20. 10. 2008 09:35
|
|
Hodnocení: |
|
irmo
20. 10. 2008 09:40
|
Co mi vadi:
prilis tmave miesta (pes zanika, nohy atd), tvoje standartne farby (cele do zelena aj jeho vlasy atd), W0W je prilis jasne dopisane v pocitaci (chyba zakrivenie zo steni, ostre konturi atd), presaturovane ... napriek tomu tvoja podlamna najlepsia fotka (mozno este tie bicykle su dobre) ....
|
|
|
kozakm
20. 10. 2008 09:46
|
irmo: :D :D Ano, Wow je dopsané na pc a reklama Microsoftu na Windows Vista nikdy neexistovala. A pak se mi někdo diví, že tvrdím, že je tu jeden (censored) vedle druhého...
|
|
|
sachs
20. 10. 2008 09:47
|
7+ na mě moc přebarvené, ale moment bezva
|
Hodnocení: |
|
cikorsky II
20. 10. 2008 09:51
|
vyborná... opravdu se povedla... 9+
|
Hodnocení: |
|
Lenyka
20. 10. 2008 10:38
|
|
Hodnocení: |
|
g.c.piccini
20. 10. 2008 12:11
|
vyborne..kolik jsi mu dal??
|
Hodnocení: |
|
kozakm
20. 10. 2008 12:21
|
asi dvacku (po focení, jinak by se počítám tvářil příjemněji )
|
|
|
adamec1
21. 10. 2008 22:06
|
|
Hodnocení: |
|
Petr Súkeník
24. 10. 2008 10:05
|
Jo dobrý. To WOW tam ani být nemuselo. (není dopsaný? Nějak mi nesedí k zahnutí tubusu) S těmi lidmi okolo je to dobrej moment. Když zrovna nefotíš sport, dokážou mě tvoje snímky zaujmout.
|
|
|
kozakm
24. 10. 2008 11:19
|
|
Mihau.
24. 10. 2008 12:19
|
Zajímalo by mě, co jsem Ti provedl. Kdyby alespoň koment, ale takto to vypadá značně rozporuplně, mistře.
|
|
|
dusanmoncek
31. 10. 2008 16:45
|
|
Hodnocení: |
|
pavel kozdas
1. 11. 2008 10:11
|
|
Hodnocení: |
|
igoo
6. 11. 2008 20:30
|
|
Hodnocení: |
|
pupe
9. 11. 2008 20:27
|
Vysvětlete prosím důvody svého hodnocení,Vysvětlete prosím důvody svého hodnocení,Vysvětlete prosím důvody svého hodnocení
|
Hodnocení: |
|
n_o_x
9. 11. 2008 21:37
|
Vysvětlete prosím důvody svého hodnocení
|
Hodnocení: |
|
mirys
10. 11. 2008 12:46
|
|
Hodnocení: |
|
Petr Súkeník
10. 11. 2008 18:36
|
Jestli není dopsaný, tak jsi mě dostal. Dobře.
|
|
|
pescha
10. 11. 2008 18:38
|
dopsaný to nebude, tudle kampaň měly nový W Visty..
|
|
|
theking3
17. 11. 2008 15:24
|
|
Hodnocení: |
|
Davos Albertos
19. 11. 2008 09:48
|
|
karel129
19. 11. 2008 22:25
|
|
Hodnocení: |
|
Bajz0
22. 11. 2008 00:10
|
ma viac wow ako cela reklamna kampan okien
|
Hodnocení: |
|
apaluch
27. 11. 2008 15:59
|
Málem mně unikla a to by mě opravdu naštvalo. 10 a není co dodat.
|
|
|
apaluch
27. 11. 2008 18:26
|
Jo zapomněl jsem-tady je.
|
Hodnocení: |
|
sirferda
27. 11. 2008 18:31
|
|
Hodnocení: |
|
petar85
18. 1. 2009 12:56
|
|
Hodnocení: |
|